hoeveel voeding

A

Anoniem

Guest
tessa is nu 3 weken en ze krijgt 100 cc voeding.

hoeveel gaven jullie toen aan jullie kleine?
ze sabbelt nl de hele dag, en als ze wakker is huilt ze alleen maar totdat ze weer voeding krijgt..(zie mijn berichtje wat ik gezet heb bij huilen,   niet mijn eerste reaktie)

ik heb het gevoel dat ze wel meer wil hebben, maar qua gewicht moet ze nu voldoende hebben.

groetjes

hoi jippie,

Heb je verhaal bij het andere onderwerp ook gelezen. Moeilijk hoor allemaal. Hebben jullie een telefonisch spreekuur of inloop spreekuur bij het consultatie bureau? misschien hebben die nog tips. Er zijn ook voedingen die meer voedzaam zijn, dan geeft je hetzelfde aan cc maar dan krijgt de uk een voller gevoel. Heel veel sterkte ermee!! Oh en wat wij soms met de fop doen als hij de hele tijd uitvalt, onze meid wikkelen we dan in een omslagdoek doen de fop in en zorgen dat de bovenste rand van de omslagdoek tegen haar fop zit (lichtjes hoor), Als ze echt wil kan ze hem wel uitspugen, maar als hij alleen door het soppen te ver uit haar mond valt kan ze hem weer pakken. Dit doen we trouwens alleen als we zelf erbij zijn.

Ik zou zeggen, gewoon meer geven. Ook al zou dit niet " horen"   vlgns het boekje`ofzo. Als ze meer wilt, vind ik dat je dat moet doen, ongeacht wat een ander ervan zou zeggen.

Fleur is trouwens nu 1 maand en begint nu over te stappen van 100 naar 135.

x Petra

hoi

ik lees nog die reactie over die voeding die ze een voller gevoel zou geven. Bij mij is voor de nacht nutrilon forte geadviseerd zodat ze dan wat langer zou slapen, nou het werkt helemaal niet! dus...

succes x Petra

ps hoeveel weegt ze dan? en welke voeding geef je?

Hoi Jippie,

Klinkt echt alsof Tessa gewoon nog honger heeft hoor. Ik geef zel bv dus weet de regels niet van fv, maar ik zou denk ik gewoon meer geven. Of die andere voeding voor hongerige kindjes.
En anders even naar het cb bellen.
Vooral niet te lang zo blijven tobben hoor. Is voor jullie allebei niet goed.
Sterkte

liefs, daantje

Ik zou het eens proberen met wat meer. Als ze dan nog hongerig lijkt zou ik voeding voor hongerige babies proberen. Vienna krijgt ook altijd meer dan ze eigenlijk mag, maar anders komt ze om de twee uur, zelfs met voeding voor hongerige babies. Veel te veel is niet goed voor de nieren, maar ietsje meer mag best hoor. Ieder kind is toch anders, die hoeveel heden die ze aanbevelen zijn maar richtlijnen.

Hoi,

Ik ben van het oktoberforum, maar lees ook vaak bij de andere maanden mee. Myrthe is nu 2,5 week en weegt nu 2800 gram. Sinds gisteravond krijgt ze nu 6 keer per dag 100 cc voeding. Dit op advies van het consultatiebureau. Dus volgens mij kun je proberen om wat meer te geven. Wat ik heb begrepen is dat je langzaam mag opbouwen naar 120 cc.

Succes!

Groetjes,
Ivanka

ik heb net gebeld naar het buro, maar met haar gewicht moet ze genoeg voeding krijgen.

morgen komt er iemand lang, want waarschijnlijk moeten we haar inbakeren
alles wijst daar op, dus ik weet verder niet wat er gaat gebeuren ben heel erg benieuwd.

ze krijgt nu nl 600cc op een dag, en met haar gewicht zou ze maar 450 a 500 cc moeten zeggen ze, dus ik hou jullie op de hoogte wat er gaat gebeuren.

groetjes

Terug
Bovenaan