hoeveel voeding

ze weegt nu ongv 3,5 denk ik. de laatste keer dat ze gewogen is was ze nog 2980, maar ze is na die tijd niet meer gewogen. (laatste keer was door de kraamhulp)

en ze krijgt omneo, want ik had eerst hypo allergene, maar daar had ze veel krampjes van en veel spugen.

groetjes

hoi dames...

ella is   vandaag precies 4 weken oud ( wat gaat snel)
ze krijgt sinds vorige week donderdag ( op advies van cb) flesjes van 115a120cc ... meestal 7a8 flessen op een dag... soms laat ze een klein beetje staan volgens sommigen is dit erg veel ze weegt nu 4020...

ma als ik haar minder geef krijst ze op een gegeven moment echt....ik hield me eerst echt aan het schema van 7.00-10.00-13.00-16.00-19.00-22.00- snachts. verschilde weleens een half uurtje hoor...maar sinds gister let ik er eigelijk alleen op dat ze overdag om 3a4 uur een fles krijgt en snachts laat ik haar lekker slapen... gister heb ze van 22.00 tot 04.45 geslapen en is ze tot 6 uur wakker geweest moest haar om half 9 wakker maken :p
dus dan zit je al weer met je schema...

heb nu echt zoiets van zolang ze tevreden is en minimaal 6 flessen op een dag krijgt ( wat ook goedgekeurt is door cb) laat ik haar zelf een beetje aangeven met behoefte omdat ik ook toen ik minder gaf iedere x met voeding over bleef zitten doordat ze sliep en niet meer wakker te krijgen was en dan 1,5 uur later wel honger hebben...

regelmaat is belangrijk voor een baby maar vind een tevreden kindje ook belangrijk zo op deze manier huilt ze amper ( alleen savonds met inslapen) das dus echt een huiluurtje en verder niet beetje jammeren af en toe.

en ach je als je zelf t idee hebt dat t beter gaat/is dan moet je dat lekker doen wij zijn de ouders..... en cb is heel mooi dat t bestaat maar zie ik als tipgevers hun werken ook maar via richtlijnen...wetten...en volgens een gemiddeld kindje nou mensen verschillen dus baby,s ook..

liefs miranda

met omneo en vanaf 3,5 kg mag ze toch ook meer, tenminste dat staat achterop de doos...

groetjes Petra

(Fleur krijgt ook omneo)

goedemorgen.

nou ik ga jullie gewoon achterna, en ik ga gewoon haar voeding verhogen.
ik doe nou ook 120 cc in haar flesje en ik zie wel of ze dat op drinkt.

gister nl weer een drama dag gehad, want ze is van half 1 in de middag wakker geweest tot 22:00 gisteravond...alleen maar huilen, huilen, en pink sabbelen.
nou sorry hoor maar dan kunnen ze me veel zeggen, maar dan wil ze gewoon voeding volgens mij, en ze was helemaal over haar slaap heen.

ze in om 22 uur in slaap gevallen ( papa en mama ook hihihihi) en ze is net om 4.15 wakker geworden.....

dus ben nu een nieuw flesje aan het maken met 120CC..!!!!!

ik hou jullie op de hoogte of het gaat helpen.

groetjes

Dag Dag,

Het kan ook met haar darmpjes te maken hebben. Wij dachten ook dat het
honger was; continue huilen en maar sabbelen op speen en/of pink. Wij
dachten ook al aan darmkrampjes, maar hebben al de omneo van nutrilon,
hebben van alles geprobeerd;

haptonomische houding, fietsen met de beentjes, buikjes wrijven, druk
op buikje uitoefenen, op buik in box, cinababy; niets hielp en bleef
maar huilen en krijsen.

En wij maar telkens meer voeding in flesje doen en laten drinken omdat ook wij dachten dat het van de honger kwam....

DUS NIET!!

Wilden eigenlijk vandaag contact opnemen met cons.bureau, maar gisterenavond werd het zooooooooo erg;

Zaten gisterenavond laat nog op de huisartsenpost, kregen wat
zetpilletjes om hem even tot rust te laten komen maar gaven toe dat dat
niet normaal meer was.

Vanochtend naar huisarts voor doorverwijzing.

NIET dat ik je bang wil maken hoor, maar wacht gewoon niet te lang met
actie ondernemen. Het hoeft dus echt geen honger te zijn!!

geeft niet hoor dat je dit hier neer zet, want zo zie je maar dat je heel erg allert moet zijn,en dat er zomaar meer an de hand kan zijn!

er is net iemand langs geweest, en ze is nu ingebakerd.......EN STIL!

ze vind het heerlijk en ze was direkt ontspannen! ik ben heel erg benieuwd of dit is wat er aan de hand was.
ook vond ze het prima dat ze 120 cc kreeg (terwijl gister diegene zei dat ze eigenlijk met 100cc al teveel kreeg)

ook heeft ze uitgelegt hoe tessa huilt als ze moe is en je haar dan gewoon moet laten huilen. vond die informatie erg fijn, want je bent snel geneigd om haar er uit te halen, maar dan word ze toch weer wat uit haar slaap gehaald zei ze.

ik hou jullie op de hoogte hoe het zal gaan.

Terug
Bovenaan