hoeveel voeding

A

Anoniem

Guest
hoeveel voedingen krijgen de ukkies van jullie.
femke is nu 3 en een halve week en drinkt al 120cc per fles en dan om de 3a4 uur.
ze hebben mij gezegd dat ze 120cc per kilo gewicht moet hebben en de laatste keer woog ze 3070 maar dat is al weer bijna 3 weken geleden met de kraamzorg.
woensdag moet ik voor de eerste keer naar cb dus ben ik benieuwd wat ze zeggen.
ook komt femke maar 1 x per nacht rond 04:00.
hoe gaat het met jullie met de nachtvoeding

xx sandra

ryan is nu 5.5 week en die krijgt om de 3,5 a 4 uur 150 cc. meestal is die fles zo leeg maar een enkele keer laat ie 20 of 30 cc staan.

snacht komt ie om de 4 a 4,5 uur, alhoewel hij vannacht 5,5 uur er tussen liet zitten.

bij de laatste fles voor de nacht doe ik er 1 theelepeltje nutrix bij

hoi hoi

onze dochter is nu 9 dagen oud
eigenlijk zou ze nu op de 90 cc moeten zitten   maar dat drinkt ze bij lange na niet
gemiddeld drinkt zij 60cc a 70 cc

zij komt om 20:30   dan 00:30   en dan 05:00
mijn man pakt de voeding van 00:30   en ik die van 05:00

ik ga wel al om half 10 naar bed savonds     maar ben overdag goed fit zo

Hoi,

Ons meisje moet woensdag nog 3 weken worden en krijgt ook 120 cc per fles !
Ze drinkt het ook niet altijd op maar we bieden het wel aan !
Ze was zo aan het huilen iedere keer en stikte gewoon van de honger na 1,5 uur dus hebben we gewoon opgehoogd en ze krijgt nu ook friso voor hongerige baby's en het scheelt echt ze groeit ook lekker !
Ze komt ook om de 3 a 4 uur en 1 keer s nachts rond een uur of 4 !!
Zou gewoon doen wat je zelf denkt dat goed is en zeker niet teveel naar een consultatiebureau luisteren ..

Doeiii

Hoi!

Janiek drinkt 6 flessen a 150 cc en woog afgelopen donderdag alweer 4,8 kilo (4 weken oud), maar ze heeft nu de afgelopen 1,5 week al 3 keer de nachtvoeding overgeslagen. (WIJ BLIJ!!!)
Zoals vanacht om 23 uur de laatste voeding, gespookt tot 24 uur ongeveer  en vanochtend om 6 uur pas weer. Toen heeft ze vanochtend 180 cc gekregen onder het mom van we zien wel hoeveel ze ervan drinkt en die dronk ze ook schoon op  haha

Silas is nu precies 15 dagen oud, weegt nu 9 pond, en krijgt nu 5 voedingen van 150 cc.
De laatste voeding is om half 11 's avonds en dan redt hij het tot een uur of 5 of 6, dat gaat dus heel erg goed!! Overdag komt hij om de 4 uur dteeds, dus dat is voor ons een heel lekker ritme.
Hij groeit goed en is nu rustiger dan een weekje terug. Hij heeft overdag tussen zijn voedingen door af en toe een moment dat íe wakker is, maar meestal slaapt hij veel.

Eigenlijk gaat het dus erg goed!!!
Liefs Hilma.

Hoi hoi,

Onze meisjes wegen rond de 3 kg. Ons was gezegd dat ze min binnen moesten krijgen 150 ml per kg lichaamsgewicht.
Ze zijn nu een beetje aan het klooien. Maar ze drinken ongeveer 100 ml per fles. 6 voedingen per dag en 00:00 de laatste fles en 's ochtend rond 8 uur de eerste!!! Ze zijn nu  5,5  weken oud.

Groetjes Bertine

Onze dochter is nu 2 weken oud en drinkt met moeite 80 cc per fles. Ze krijgt om 23.00 uur de laatste en komt dan rond 4 uur 's nachts 1 keer. Ze krijgt ook Friso Comfort omdat ze spuugt bij gewone voeding en last van krampjes heeft. Dit is wat zwaarder dan normale voeding door de Johannesbroodpitmeel. Misschien dat ze daardoor ze weinig drinkt.

Ook poept ze ontzettend veel. Eigenlijk de hele dag door. Ik verschoon een luier en die poept ze vervolgens gewoon weer vol. (Dus de darmen werken wel goed )

Ze woog bij de geboorte 3122 gram en bij de laatste wegen anderhalve week geleden 3070. Donderdag moet ik met mijn zoontje naar het CB en hopelijk kan ik haar dan ook even wegen. Maar ze komt echt wel aan. Dat voel je gewoon bij het dragen etc.

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan