hoeveel voeding

jee , als ik dit zo allemaal lees word ik erg onzeker.... Selina is vandaag 9 wkn oud (maand te vroeg geboren) ze moet van de kinderarts 120 cc drinken, maar we mogen blij zijn als ze tussen de 60 en 90 cc drinkt. en dat ongeveer om de 4 uur! ze heeft wel honger denken wij maar het drinken kost haar te veel kracht, (door haar haperende/hoorbare ademhaling) selina is ook erg onrustig, en slapen gaat moeizaam. (ze is echt een zorgenkindje)
strax oeten we weer na de kinderarts om haar te wegen, ze komt te weinig aan.... vorige week (8 wkn was ze toen) woog ze 3375 gr. en was ze 52 cm. ben benieuwd wat ze vandaag weegt.

21 jan moet selina naar nijmegen (academisch zh), voor onderzoeken, in de hoop dat er wat gedaan kan worden aan haar ademhaling!

kuzz lau

Een maand en vijf dagen is ons kleine meisje nou!
Ze is 3 weken en 1 dag te vroeg geboren!
50 CM lang 3420 Gram vorige week.. Ze moest eerst 80 ML per voeding binnen krijgen, we moesten toch 100 maken dus dit boden we ook aan.
Vorige week begon ze ineens na elke voeding te huilen en te vragen om meer.. Druk bezig met de speen maar die wil ze absoluut niet hebben!

We zijn 135 ML gaan maken en die dronk ze de eerste keer gelijk op.. We geven haar nu elke keer 135 ML, ze komt overdag om de 4 a 4,5 uur en 's nachts een keer meestal na ongeveer 5 uur.
Wel lekker voor je nachtrust!
Wij geven haar Nutrilon en nu de speciale voeding tegen krampjes, spugen en moeite met ontlasting.
Deze is idd ook dikker als de normale voeding, ze lijkt meer tevreden nu ook!

x Lies

Ben ik de enige die bv geeft? Ik weet dus niet percies hoeveel er in gaat. Voed haar wel 5x per 24 uur. maak haar overdag om de 3 uur wakker. Soms maakt ze 's nachts een rondje van 5 uur. Meestal vanaf de voeding van 5 uur.

Terug
Bovenaan