Hoeveel voedingen geven jullie?

Ik geef ook bv, ongeveer 6-8 voedingen over het algemeen. Ik voed op verzoek, dus het wisselt wel eens. Meestal om de 3-4 uur, soms een keer kort tussendoor.
Maar doorslapen hoeft toch nog helemaal niet? Het is toch niet erg als je baby niet doorslaapt? Sommige baby's slapen pas na aan jaar door. Merijn slaapt van half 12 tot half 6 ongeveer, dat vind ik echt lang! Maar als hij wel tussendoor nog een voeding wou zou ik dat ook geen probleem vinden hoor, ben gewoon verwend met zo'n makkelijke baby, haha!
Doorslapen lijkt soms wel het belangrijkste ever te zijn.. Volgens mij is dat ook de vraag die ik het meest krijg; slaapt ie al door?
Maar waarom is dat in hemelsnaam zo belangrijk?

Dat schijnt idd enorm belangrijk te zijn voor anderen. Hoor ook echt alleen maar mensen zeggen: nou die van mij slaapt al sinds het begin gewoon door hoor. Zo vermoeiend vind ik dat. Net of ik een abnormaal kind heb ofzo. Ik dacht altijd dat de meeste kindjes juist niet doorsliepen en dat je geluk had als de jouwe dat wel deed.

Jouw mannetje houdt het goed vol als ie maar om de 3-4 uur hoeft te eten. Dat redt Stijn alleen als ie dat flesje in de middag krijgt. Verder is ie vrij regelmatig met 2-2,5 uur ertussen. 's Nachts lukt het hem ook steeds vaker om 4-6 uur achter elkaar te slapen. Dat vind ik al doorslapen hoor. Alles wat ie langer slaapt dan 2-2,5 uur 's nachts vind ik al heel fijn......hahaha. Gelukkig doet ie dat 9 van de 10x ook. Verder is het ook een super makkelijk en tevreden ventje. Hij wil alleen vaak eten ;-)

Herkenbaar! Kian zit ook aan dat aantal voedingen, overdag om de twee uur dan vanaf half acht tot half twee en als ik geluk heb slaapt hij dan tot zes..ook ik moet binnenkort weer werken.kian is donderdag tien weken.ik ga gewoon door zolang ik het volhoudt met kolven..

Terug
Bovenaan