hoeveel voedingen per dag

misschien is bijvoeden een optie? ze is 3,5 maand dus je zou dat onderhand langzaam misschien kunnen starten,dan is de voeding iets dikker en is ze langer verzadigt.
heb je al eens overlegt met het consultatieburo

Rijstebloem geeft inderdaad een wat voller gevoel.
En is een goed iets om alvast te wennen aan wat dikkere vloeistof voor over een tijdje over te gaan op bijvoeding.

Ik zou het gewoon proberen met een schepje, kwaad kan het in principe niet en je merkt snel genoeg of jullie kleintje wat langer doorslaapt ' s nachts.

Succes en laat even weten over het verloop :))

Ha allemaal,

ben eigenlijk gelijk begonnen met rijstebloem, kleine schepje bij de voeding en die voeding gewoon fv. Helaas merk ik nog weinig verschil. Ze gaat nu wel overdag vaker naar de 4 uur toe en ik denk dat ze het dus gewoon erg lekker vind om vaak te komen en niet echt meer nodig heb. Ze drinkt wel goed als ze komt.
Moet dus denk toch maar strenger zijn en haar 's nachts soms even laten huilen of anders dus gewoon 2x blijven voeden 's nachts.
.......Maar wie weet gaat ze vannacht wel doorslapen. We houden vol

groetjes

Wi gebruiken sinds 2 weken rijstebloem in de laatste fles dit om alvast te wennen aan wat dikkere voeding, ook eerst begonnen met 1 schep maar ik moet zeggen nu met 2 schepjes dan is ie echt diep onder zeil. Xavi sliep altijd al door maar nu duidelijker wel vaster door de rijstebloem, ook geef ik de laatste fles nog eerder en hoj haalt gewoon door tot de volgende ochtend dus langere nachten

Anders twee schepjes proberen? Op de verpakking staat ook als advies 2 a 3 schepjes op een fles van 200ml

Succes!

ha,

nog even een reactie, Tirza heeft eindelijk de 4 uur door. Dus we hebben nu tijd over voor ons gevoel. Soms moet ik d'r zelf wakker maken want dan wordt ze niet uit d'r eigen wakker.

Met fruit en groeten hap willen we wachten tot 6 mnd ivm allergie in de familie.

Terug
Bovenaan