hoeveel weegt jou baby?

hallo

ik las bij een topic over inentingen dat vele daar het gewicht van de baby vermelde.

misschien wel leuk voor topic dacht ik

Mylan woog afgelopen maandag 5780 gram hij was 57 cm lang en zijn hoofdomtrek was 38.5 cm.

hij is nu 10 weekjes alweer

groetjes christina

Hoi,

Leuk topic zeg! Mijn zoon Joshua is nu 4 weken en weegt bij de laaste meeting 4080 gram en is 52 cm lang. hoofdomtrek 37,5

hij begon met 3100 en 50 cm dus groeit erg snel! En dat op borstvoeding!

grt suuz mv Joshua 8-2-07

boas was bij geboorte 2880 gram,51 cm en hoofdomtrek 32cm.
nu,5 weken later,weegt hij thuis ongeveer 4800 gram,dus hardstikke gegroeid!
er zat ook niks geen spek op bij de geboorte en nu wel.de rest weet ik nog niet.vrijdag naar het cb.
groetjes kari

Hallo,
Joany woog bij haar geboorte 2830 gram en 47cm lang. Een week geleden woog ze 3350gram en was ze 3 weken oud.
Maandag naar het consultatie bureau ben erg benieuwd hoeveel ze weegt en hoeveel ze is gegroeid.
Laat het maandag weten hoeveel ze dan weegt.

groetjes,
marike mamma van Ian ( 5 jaar ) en Joany ( 4 weken ).

Hoi, hoi,

Jeetje, wat onthouden jullie dat allemaal goed! Ik ben echt een nul met getallen en weet alleen hoe zwaar Esther is, de rest heb ik niet onthouden...

Bij haar geboorte woog ze 3300 gram en is ze niet gemeten omdat de vk haar liever niet wilde strekken. Twee weken geleden (ruim 5 weken oud) woog ze 4450 gram, dus nu zal ze wel iets zwaarder zijn. Qua lengte lag ze iets onder het gemiddelde, maar hoe lang precies?! Voel me nu wel een beetje een ontaarde moeder...

Groetjes,

Eveline

Hallo,

Mijn zoontje wesley woog bij de geboorte 3830 en 52 cm lang. Met vier weken was hij 4950 en 57 cm.

Ik moet woensdag weer naar het cb ben benieuwd.

Gr. Jeannette

Mama van thomas 29-02-2004 en Wesley 19-01-2007

Hi,

Dit is wel leuk om te volgen van iedereen!
Seth (morgen 8 weken)  was bij geboorte 4610 gram bij 52 cm. De laatste keer op het consultatieburo (alweer bijna 4 weken geleden) was hij 5330 gram bij 57 cm. Aanstaande vrijdag weet ik hoeveel hij nu weegt en ik denk zelf rond de 6000 gram. Ik ben benieuwd.

Groetjes Femke

Mylan woog bij zijn geboorte 3410 gram

afgelopen maandag woog hij 5780 gram

en nu denk ik wel dat hij 6000 gram weegt als je berekend dat hij ongeveer 225 gram aankomt in de week

hij is nu 10.5 week en drink 5 flessen van 180cc per dag

zou ik nu een zware baby hebben, die van jullie zijn allemaal zoveel lichter

Terug
Bovenaan