hoeveel weegt jou baby?

jaap woog met 8 weken 5670gr (3715gr bij geboorte) en is ca 7cm gegroeid sinds geboorte, lengte 60cm. Dus ook hij is een flinke baby! dat zie ik ook als we met pufgroep bij elkaar zijn voor babymassage: jaapis de jongste maar wel in top3 van grootste en zwaarste! van de 7.
ik geef BV en hoorde dat de curves en gemiddeldes op flesvoeding zijn afgestemd en dat kindjes met bv de 1e maanden sneller groeien, daarna vlakt curve wat af.
groetjes mira sinds 02-01 mama van jaap

Mijn zoontje Natas was 3400 bij de geboorte en met 4 week was hij al 5110   en toen was hij 56 cm
ben benieuwd hoeveel hij nu is.
Ga do ff wegen( het is ook zo makelijk als je naast het cb woont)
Weet wel dat hij zwaarder is:D

gr sylvia

Hoi allemaal,
Had al eerder een stukje geschreven over het gewicht van Joany. Vandaag na het cb geweest en ze weegt nu 3655 gram ze was in 1 week 305gram aangekomen!!! Ze was nu ongeveer 52cm lang dus ook hier al zo'n 5 cm gegroeid.

groetjes,
marike mamma van Ian (5) en Joany (4,5weken)

leuk onderwerp! Ik vond altijd dat mijn zoon ´wel goed ´ groeide...totdat ik hem opeens ging vergelijken met andere baby ´s en lijk ik een soort reus te hebben  
Hij is namelijk pas 9 weken en weegt bijna 8 kg !!!! Hij krijgt volledig bv en slechts 6 voedingen per dag, maar hij doet het er dus goed op

Hallo allemaal,
Amber is nu 2 maanden, wat gaat het hard!
Vorige week bij het CB geweest voor haar prikjes, zielig hoor.
Ze weegt 4685 gram en is 55 1/2 cm. Ze zit onder aan de middellijn in de grafiek.
Gr. Sonja

Terug
Bovenaan