hoeveel weegt n plasluier??

Hallo,

Heb je al eens geprobeerd te kolven om te kijken wat zij per ker binnen krijgt? Bij mij was het nl hetgeval dat mijn zoontje te weinig kreeg, ik had te weinig borstvoeding. Door te kolven ben ik daarachter gekomen, want op het bureau zeiden ze elke keer hij moet volgende week meer dan 150 gr zijn bijgekomen en anders....en dat was iedere keer hetzelfde liedje...

Ik zou gewoon eens kolven!

Succes

quote: seppe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-12-2006 20:47:06'));

Hallo,

Heb je al eens geprobeerd te kolven om te kijken wat zij per ker binnen krijgt? Bij mij was het nl hetgeval dat mijn zoontje te weinig kreeg, ik had te weinig borstvoeding. Door te kolven ben ik daarachter gekomen, want op het bureau zeiden ze elke keer hij moet volgende week meer dan 150 gr zijn bijgekomen en anders....en dat was iedere keer hetzelfde liedje...

Ik zou gewoon eens kolven!

Succes

het probleem met kolven is dat je zelf met kolven minder uit de borst krijgt dan de baby, omdat de baby veel efficienter zuigt.

hai allemaal!

nou ik heb de knoop doorgehakt! ik heb gekolfd...en er lag maar een kleine milimeter vet op de melk...en Bente was zo moe, bijna uitgeput en duf en ze kwam echt elk half uur op den duur...dus we hebben vrijdagavond de flesvoeding opgestart...
dat pikte ze wel, even wennen natuurlijk....andere drinkmethode...maar ze is al een stuk alerter en slaapt ook veel beter..langzaam komt ze  tot de 135ml per voeding...ze is natuurlijk kleine porties gewend uit de borst, dus dan kan daar niet ineens een hele grote maaltijd in!
ben wel blij dat ik de keuze heb gemaakt...maar ook wel verdrietig.....maar het gaat om haar...
bedankt voor het meedenken enzo!!

Ik wil nog even reageren op dit topic, zat er erg over te dubben, ik denk dat je zelf het beste ziet of je kindje tevreden is of het goed doet op jouw voeding.
Ik vond het ook wel erg weinig 30 gram. Dat kan een keertje zijn als je kindje verkouden is o.i.d. natuurlijk gebeuren, of in een stress week ofzo. Gelukkig doet je kindje het hartstikke goed met het flesje erbij. Ik hoop dat je het op de een of andere manier kan combineren en anders wens ik je heel veel succes met de flesvoeding en dat je kan gaan genieten van een tevreden kindje dat lekker drinkt en groeit! En vooral dat 'tevreden' is het aller belangrijkste hoor!

Groetjes
Wasabimammie!

Terug
Bovenaan