Hoeveel wegen en hoe lang zijn de april baby's?

Kay is geboren op 4 april en woog 3775 gram was 52 cm lang. Inmiddels is het kereltje lekker gegroeid naar +/- 65 cm en rond de 7 kilo.
We mogen volgende week weer naar het CB dan hebben we weer alles up to date

Het mannetje krijgt flesvoeding!

groetjes Wan

Bedankt voor de reactie's..
Bouwjaar 2006 is wel een goed jaar.
Stevige baby's allemaal he, en allemaal zo goed gegroeid.

Elke keer als ik naar het cb ga , ben ik heel benieuwd hoe veel hij aangekomen is.
Tot nu toe was ik elke week gegaan. Maar dat ga ik niet meer doen.
Ik vind het niet nodig, ik zie zelf dat hij goed groeit.

Qua gewicht weet ik dat ze in de week ongeveer 150 gram moeten aankomen,
maar hoe zit dat met hun lengte?

Hallo allemaal,

Mijn zoontje Jayden is van 2 april. Hij woog 3010gram en was 50 cm.
Hij is afgelopen maandag gewogen, hij was dan 14 weken.
Weegt 5650 gram en is 62 cm. Als ik naar de rest kijk is hij best fijntjes.
Bij CB zeiden ze ook dat hij tussen de allerkleinsten en het gemiddelde zit.
Ik moet wel bij zeggen dat hij twee weken te vroeg was en opstart problemen had.
Nou gaat gelukkig goed en ik geef volledig borstvoeding.

Groetjes, Maria

hallo meiden,

Hier nog zo'n kanjertje..... Madeleine woog bij de geboorte 4025 gram!! en was 52 cm. Ze woog de laatste x bij het cb 5460 en was 59 cm. Volgende week moeten we weer voor de volgende prik, dus ben benieuwd wat ze dan weer weegt en wat d'r lengte is.

Merk opeens dat ze heel veel dingen niet meer aankan..... Geeft niet hoor, heeft mama weer een excuus om te shoppen

Groetjes  Sandra
(mv Isabelle en Madeleine)

Jennifer is van 17 april en woog met de geboorte 2750 en +/- 48cm.
Afgelopen maandag (12 weken) woog ze 4640 gram en 57 cm.
Volgens het bureau een dun lang meisje!

hoi allemaal, sinds vandaag nieuw op deze site.
meijke is op 5 april geboren en afgelopen maandag zijn we bij het consultatiebureau geweest en was ze iets meer dan 60 cm en 5770 gram. beiden netjes op de curve zoals ze dat zeggen. inmiddels kan ik zeggen dat meijke een blije, vrolijke baby is, al is het de eerste maand wel zwaar geweest. door darmkrampjes huilde ze veel en sliep ze slecht. dit is nu gelukkig over en zijn we alledrie erg blij.
komende week is erg spannend voor mij: begin weer met werken en mijn man doet mee aan de vierdaagse. ben dus voor het eerst de hele week alleen met meijke. hopen dat ze gewoon 's nachts door blijft slapen zoals de afgelopen tijd. ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan.

Terug
Bovenaan