Hoeveel wegen julie kindjes nu?? wie volgt??

Nou zie je Joëlla is veel te licht pffff.
En als ik de hoofdomtrekken zie van julie kindjes, dan denk ik dat ik maar weer aan de bel ga trekken.
De fontanel van Joëlla is al compleet gesloten.
En haar hoofdomtrek was 23-02 maar 40 cm.
Ik denk dat het niet goed groeit.
Er is al een foto van haar hoofdje gemaakt.
Daar konden ze op zien dat de kroonnaden nog open waren.
Maar het CB zei afgelopen keer dat het op zich niet heel erg is als de fontanel al dicht is, maar dan moet wel haar hoofdje goed blijven groeien.
Ze vonden 40 cm niet zorgelijk, maar nu ik zie hoe groot de hoofdomtrek bij julie kindjes zijn, geeft mijn gevoel aan dat het niet goed zit.
En vooral bij kindjes van 5 maanden is de hoofdomtrek al groter als bij Joëlla.

Komen we weer in die malle medische molen terecht, kan wel janken.
Waarom nou weer!!!!

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

hallo

natuurlijk even meedoen

Naam: Daniëlle
Geslacht: Meisje
Lengte: 70.9 cm
gewicht: 8.6 kilo
laatste keer gewogen en gemeten: 8-2-2007  

volgens de curve zat ze eerst met lengte en gewicht tussen gemiddeld en hoog in de curve
nu zit ze met lengte nog altijd tussen gemiddeld en hoog en met gewicht is ze gezakt naar het gemiddelde

Groetjes Daniëlle dv Veronique

Ook hier een lekkere forse. Voor z'n leeftijd dan (6 mnd, toen hij voor het laatst op controle was was hij 5 mnd en 1 week)

Naam: Tygo
Geslacht: Jongen
Laatst gewogen: 05-02
Gewicht:  8040  gram
Lengte: 70.8 cm

Groetjes happyM.

Hee Sabina,
Maak je niet te druk om het gewicht en de lengte van jou kindje hoor. Als het CB de waarden niet raar vindt, moet je je er zeker geen zorgen over maken.
Het ene kindje is groter dan de andere. Sommigen die op deze topic hebben gereageert (zeggen zelf ook al) hebben een wat groter kind. Tygo (hierboven beschreven) is ook groot en zwaar voor zijn leeftijd. Zijn lengte zit 2 lijnen boven het gemiddelde en zijn gewicht 1 ijn. Hij is dus "slank voor zijn lengte".
Misschien was jij, of je man ook een licht/klein baby'tje? Het kan ook erfelijk zijn hoor.
Hee niet te druk maken hoor!!!
Liefs van happyM.

Hier komt het wegen van Hjerre.

Naam: Hjerre
Geslacht: jongen
Gewicht 7,900 ( gewogen 6 februari)
Lengte: 67 cm
Hoofdomtrek: 49 cm
Leeftijd: zeven en een halve maand

Het bureau vind eindelijk Hjerres gewicht de goede kant op gaan. Dat is ook het enige wat gemiddeld is aan hem, volgens hen.
Verder vinden ze hem te klein en vinden ze zijn hoofd te groot. De volgende keer gaan ze kijken of wij foto' s moeten laten maken van zijn hoofd.
Daar word je wel eens moe van, dat het eigenlijk nooit goed! Ik maak me geen zorgen, want meneer ziet er goed uit, eet goed, slaapt goed en is altijd lekker vrolijk!

Groetjes Hanneke

hey sabien

van ons meissie weet je het wel al maar schrijf t toch nog ff neer

annique   27-08-06
laatste keer gewogen 3 weken geleden
6700 gram
62 cm
en hoofdje 43 cm

en meid maak je niet druk om joella
ik weet zeker dat alles goed met haar is
elk kindje is anders
en misschien waren jullie inderdaad ook wel klein vroeger