Hoeveel wegen jullie kindjes?

Ik ben vandaag weer naar cb geweest. Rick en Tom zijn nu 14 maanden.
Ik was erg benieuwd hoe ze gegroeid waren, want de afgelopen maand zijn ze gelukkig niet ziek geweest.
Rick woog 8990 gr en is 76.4 cm
Tom woog 9140gr en is 76.7 cm

Ze kruipen allebei en lopen langs de tafel. Verder gaat het op het moment helemaal prima!!!

Hoe gaat het met jullie kindjes?

Dat zijn kleine ventjes!
Kyandro weegt nu tussen de 10,5 tot 11 kg,weet niet precies moet 13 dec weer naar cb.hij is nu denk rond de 80 cm maar kan ook iets kleiner zijn.

verder doet ie het prima,hij loopt net voor zn verjaardag los en klimt echt overal op!een echt boefje,als ie wat wilt roept en wijst hij,roept dan:da da!echt praten is alleen nog maar papa en mama.
verder is het een hele goede eter,lust alles.

maar fijn dat nu bij jullie ook lekker loopt en ze niet meer zo vaak ziek zijn.geniet van je prachtige kindjes!
liefs jootje

Ben vorige week bij het CB geweest. Floor is 79 cm en 9.18 kg. Kreeg op mijn kop! Vorige keer dat mijn man ging moesten we oppassen, want ze was aan de dikke kant (waarschuwing overigens totaal genegeerd, zijn gewoon blijven doen wat we al deden). Nu kreeg ik te horen dat ze wel erg tenger was, en dat haar gewicht een beetje achter bleef bij haar groei!! GRRRRR

Later zat ik te denken, tsja, ze gaan daar uit van gemiddelden. Sinds haar verjaardag loopt mevrouw al, en dat doet ze de hele dag! Zelfs al op haar manier rennen. Dus logisch dat ze gemiddeld genomen lichter is dan haar leeftijdsgenootjes.

Ik zei ook tegen die dokter: ze krijgt 's ochtends en 's middags 2 boterhammen. als tussendoortje twee stuks fruit, en 's middags vaak koekje of nog 1 a 2 stuks fruit. En dan 's avonds nog bord vol eten. Wat moet ik er in godsnaam nog meer bij proppen?

Ja zegt ze, ze eet wel goed... Dus ik, nou dan zit het met haar gewicht ook wel goed...

liefs,

T

Hoi truckerbabe, het is toch niet te geloven? hahaha.... laat ze maar lekker kletsen, die meid van jou doet het hartstikke goed!

Het gaat toch met horten en stoten, dat groeien.

Ik moet 8 dec weer, ben benieuwd, Diederik is altijd een flinkerd geweest dus ik denk dat hij de rest hier ontstijgt in lengte en gewicht!

Door ziekte weet ik jammer genoeg nog ni hoe zwaar enz mn kleine meid is.
Moet weer wachten op de volgende afspraak van t CB.
Het zal me echt wel weer benieuwen hoe groot-zwaar ze is.

Hoi,

Ik ben 24 november bij het CB geweest, Julia is 72 cm en 9136 gram zwaar. Mijn meiske is een klein tenger poppie, net als haar ouders niet groot!

groetjes Gitte

Hi T,

Ik kreeg exact hetzelfde naar mijn hoofd, Warren is 79 cm en net 9,5 kilo. "Veeeeeel te licht", dus. Volgens hun. Gelukkig zat zijn vader erbij, die 189 cm is en 72 a 74 kilo weegt, ik vroeg (ietwat sarcastisch) of ze misschien een overeenkomst zagen...

En ook qua eten, zowel mijn man als Warren zijn type 'bodemloze put', ik kook 's avonds voor 3 à 4 en het gaat OP. en net als jou meisje is Warren de hele dag bezig: hollen, lopen, klimmen en ander kattekwaad :)

Ik heb besloten (nadat ik voor de zoveelste keer 'standaard' advies kreeg en nogal plomverloren werd vergeleken met 'gemiddelden) dat het advies mijn ene oor in, mijn andere uit gaat.

Zo, sorry hoor, kan er soms echt een beetje kribbig van worden. Is het niet vooral het allerbelangrijkste dat onze kinderen gezond en gelukkig zijn?
Voorzover ik het kan beoordelen na het lezen van jullie berichten lijken jullie me allemaal lieve, pientere en toegewijde moeders, dusseh, laat je niet op je kop zitten!

Dikke zoen,
Evje

hoi

mijn zoontje dirkjan woog met 14 maanden 11 kilo
en is 81,5 cm lang.

de vorig keer vonde ze dat hij te veel groeit was dat was niet goed.
nu de laaste keer met 14 maanden was hij ongeveer 500 gram afgevalen kreeg ik weer op mijn kop dat hij was gevallen maar hij eet nog steeds het zelfde.
alleen een stuk bewegelijker gewordten.

het is ook niet snel goed met het gewicht.
maar ja ik trek er mijn niet zo veel van aan.

dirkjan woog ook ruimt 9,5 pond en was 56 cm dus hij had ook een hele goede start

gr

Terug
Bovenaan