hoeveel weken ben ik nu?

Ik ben benieuwd. Pas 18 April heb ik een afspraak bij de gyn.
Maar volgens de test hier ben ik ook uitgerekend tegen 24 November en ben ik dus 5 tot 6 weken ver. Mijn zwangerschapstest (clearblue) vertelde mij tussen de 2 en de 3 weken en een andere site tussen de 4 en de 5.. Allemaal een beetje verwarrend hoor..
 
@ Ghadija:
Bij de testen van clear bleu moet je 2 weken optellen. Want die telt vanaf de conceptie! En je bent zwanger vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie.
Dus volgens de test van CB ben je dan tussen de 4 en 5 weken zwanger. Je weet pas zeker hoe lang je zwanger ben als je de termijnecho gehad hebt.
Aan de hand van je echo word ook je uitgerekende datum vastgesteld!
 
ja klopt mama 37, dat vind ik dus raar, mijn gyn zegt dat ik rond de 26 oktober uitgerekend ben, en dat ik toen 6 weken en 6 dagen was( was afgelopen woensdag) maar als ik hier kijk ben ik veel verder?

maja ik wacht ff af, mag over 2 weken naar de verloskundige dus die zegt wel hoever ik ben, ik voel me niet echt prettig bij, hoever ben ik nu eigenlijk en wanneer kan ik het aan de buiten wereld vertellen. pfff sommige weten het al me familie en zo maar toch voor me ooms tantes buren noem maar op wil je het ook raag vertellen, aangezien ik nu al een buik heb pffff vind wel vroeg maja kan ik het haast ook niet verborgen houden.

gr mama van sharon
 
Terug
Bovenaan