Hoeveel weken is 3 maanden

Nou ja zeg, ik kan het niet laten even te reageren. Wat een onaardige reacties lees ik hier. Deze moeder zit met een vraag en vraagt ons naar het antwoord. Wie zijn wij dan om daar over te oordelen dat dit dom is of er aan te twijfelen of deze vraag wel serieus is? 
Misschien is het allemaal niet onaardig bedoeld hoor, maar we zijn hier toch en elkaar te helpen en niet om te oordelen over het niveau van de gestelde vraag? 

Ik ben vanaf 3 maanden in maanden gaan tellen. Ik maak nog wel een onderscheid tussen halve maanden (nu zeg ik bijvoorbeeld ook 9,5 maand).
Maar ik snap de verwarring wel hoor, omdat er gewoon mensen zijn die met 4 maanden dus 16 weken bedoelen ;) Al is dat natuurlijk niet juist. Tis dus een beetje doorvragen als je het exact wil weten. 

Na 4 weken is het nog niet de 17de dus dan is je kindje nog geen maandje ouder. Ik zou dus naar de 17de kijken en niet naar de weken is net wat makkelijker want de ene maand is 4 weken en 2 dagen en de andere maand is 4 weken en 3 dagen en februari is 4 weken of 4 weken en 1 dag anders moet je elke maand rekening houden met die paar dagen 

Terug
Bovenaan