Hoeveel weken zijn jullie zwanger en zijn jullie al met de babykamer bezig?

wij zijn er al sinds de 8e week mee bezig. Eerst kwamen we een leuk ledikantje tegen (moet nog opgeknapt worden) en een hele mooie commode en vervolgens (beetje verkeerde volgorde haha) zijn we gaan behangen en dat is nu bijna klaar. Eind van deze maand gaan we vloerbedekking halen en daarna mag ik de gordijntjes gaan uitzoeken. Ik ben nu 16 weken zwanger. Beetje vroeg misschien met het kamertje maar dan kan ik als het lekker weer wordt tenminste lekker van het zonnetje genieten en dan hoef ik niet te stressen dat de babykamer niet optijd af zal zijn.

Ben benieuwd of jullie er al mee bezig zijn.

Groetjes Patricia

hier nog niet
bijna alles wel in huis van ons zoontje nog
alleen nog oude behang eraf halen en opnieuw behangen en nieuw rolgordijn en dan inrichten en alle kleding uitzoeken en wassen wassen wassen
wij gaan er in mei mee beginnen.
hoeven gelukkig niet zo veel te doen dus

ben morgen 17 weken zwanger

groetjes moekje
mama van Ryan 24-07-07 zwanger van een zoontje

Wij zijn sinds een week of 2 aan de klus. Om de babykamer leeg te maken moest eerst de studeerkamer naar zolder verhuizen. Dat is nu klaar. Nu nog behang afhalen, nieuw behangen, schilderen (ook de meubeltjes) en gordijnen....

groetjes Karin

wij gaan het laatste weekend van maart aan de klus. gelukkig hoeft er niet zo heel veel gedaan te worden. alleen de muren een kleurtje geven. klamboe ophangen en de gordijnen.

groetjes maris

ik zou zeggen klaar is klaar toch? Kun je je dadelijk bezig houden of het huis wel schoon is? Hahaha.. de nesteldrang!
Maar ik vond het een een superfijn idee dat de babykamer klaar was bij mijn zoontje.

De babykamer moet nu een flinke poestbuurt hebben en wat schilderijtjes kopen en ophangen, maar verder laten we hem hetzelfde dus dat scheelt weer!

succes en veel plezier ermee allemaal!
gr. Saskia. (18wk, 3dg)

ik heb nog zat te doen, ben alleen nog niet begonnen.. ik moet eigenlijk 3 kamers gaan veranderen!! om het makkelijk te maken.. de oudste blijft wel in z'n eigen kamer, alleen nieuw bed en kast en kleurtje op de muur..de andere was één grote inloopkast, dus ik moet nu weer een kast op m'n eigen slaapkamer, en dan van die kamer een babykamer maken...
maar ik heb al wel ideeen zat hoor, dus dat komt wel goed!!

ik ben morgen 15 weken

groetjes peet

Wij moeten nog beginnen.
Met meubeltjes kopen en verven eigenlijk nog alles.
Komt een beetje door onze pech in het verleden.
Maar verwacht over 2 a 3 weken toch wel te gaan shoppen met manlief.

Ik ben zaterdag 16 weken.

Liefs Pupke

Hallo,

We hebben het bedje gekocht toen ik 13 wk was al! Onze commode wordt een ladekast die we al hadden staan, we gaan hem wel een nieuw kleurtje geven. De kleine zal de kamer delen met zijn/haar half zus. Zij is 1x per 2 wk bij ons.
We (mm lees, IK, na weken twijfelen, fijn die hormonen..) zijn het inmiddels eens over de kleuren van de verf en eventueel het behang.
Nu nog een geschikt moment uitzoeken om alles tot uitvoering te brengen hahaha. Ach we hebben nog wel even de tijd.

Liefs MamaFem
(17wk,3d,1e)

Terug
Bovenaan