Hoeveel weken zijn jullie zwanger en zijn jullie al met de babykamer bezig?

hallo,

Zal maar eerlijk zeggen, wij hebben een verhuisbaby gemaakt ; ). We zijn in november aan het verhuizen geslagen. Halverwege gewoon mijn periode gehad. Die hield een paar weken aan. Volgens de huisarts de stress, oke? Daarna toch maar naar t ziekenhuis gestuurd. 1ste keer zei ze: t is te klein en t zal wel verkeerd gaan. Balen maar oke, we hebben 2 gezonde boys dus volgende x beter. Een week later moest ik terug komen bij een andere. Tjonge ziet er goed uit. Hartje klopt, lengte goed, U bent 8 1/2 week zwanger. Dus wij moeten nu even gaan verzinnen waar we baby 3 gaan laten. Beide boys hebben een nieuwe slaapkamer dus die willen hem natuurlijk niet afstaan, dus waarschijnlijk moet papa z'n computerkamer eraan geloven, maar gelukkig is íe heel blij dat er nog een kleine bijkomt dus dat heeft ie er wel voor over. We hebben nog zat te doen dus. Maar t is nog geen 7/8 dus we hebben nog even.

Behangen en verven hoeft bij ons niet meer. Omdat we niet meer verwacht hadden zwanger te worden, hebben we vorige jaar de 'babykamer' voorzien van nieuw behand en verf. Gelukkig redelijk neutraal, zodat we het nu alleen hoeven in te richten, kunnen een babykamer overnemen van vrienden. Dus dat is geweldig.
Moeten alleen wel onze eigen slaapkamer doen, voordat we de babykamer kunnen inrichten. We gaan daar eerst een tijdje slapen, in die tijd onze kamer helemaal aanpakken en dan logeerbed en dergelijke naar zolder verhuizen. Duurt nog wel even voordat de babykamer klaar is. Maar ach we hebben nog wel even tijd.

Wel heel erg leuk om er nu mee bezig te zijn, al is het dan nog vroeg. Maar goed wat maakt het uit.

groetjes Sylvia
(15wk 2dg)

ik ben nu 19+1 weken zwanger en wij gaan nog verhuizen alles moet nog opgeknapt worden dus ik ben druk druk druk

Terug
Bovenaan