Hoeveel wil je gaan werken na je verlof?

Haihai,

Beetje vroeg misschien, maar heb er zeker al over nagedacht!! Ik wil graag 2,5 dag gaan werken....
Ik sta voor de klas, dus zou maandag, dinsdag en woensdag voor mij bijvoorbeeld perfect zijn!
En jij??

Ik blijf waarschijnlijk fulltime werken, maar we moeten nog een hoop rekensommetjes doen, voor we er precies uit zullen zijn. Als mijn man minder gaat werken (is nu internationaal vrachtwagenchauffeur), zullen we financieel gezien wel moeten, anders denk ik niet dat we de hypotheek kunnen blijven betalen.

Ik weet ook al dat ik fulltime zal blijven werken. Het is sowieso nodig, ik ben kostwinner, en op dit moment zou ik ook niet anders willen maar wellicht dat ik daar na maart anders over denk....

lang leve het ouderschapsverlof...

Leuk, ik stel een vraag. Maar zet er niet bij wat ik zelf ga doen.
Ik ga 4 dagen in de week werken.
Heb hetzelfde gevoel als Marij heeft.
Ik zou echt niet veel minder willen werken.
Maar goed, dat denk ik nu....

Ik weet nog niet hoeveel dagen ik precies ga werken. We willen ook eerst kijken wat voor financiële gevolgen het heeft. Ik werk nu 32 uur in 3 1/2 dag. Ik wil straks 2, 2 1/2 of 3 dagen gaan werken.

Wij moeten ook even kijken hoe we er financieel voor staan. Ik werk nu 4 dagen en ga ervan uit dat 2.5 dag voldoende is. Omdat ik voor de klas sta, kan ik ook veel thuis doen en ben ik dus geen 2,5 dag van huis.
Hoe regelen jullie de kinderopvang?

x Taraneh

Terug
Bovenaan