Hoeveel wil je gaan werken na je verlof?

hallo allemaal,

ik werk nu 4 dagen en blijf dat ook doen omdat ik alleenstaande moeder wordt en het anders financieel niet haalbaar is.
Ga nog wel uitzoeken of het minder kan maar ik denk het niet helaas.

ik werk nu 12 uur per week en ga dat waarschijnlijk na het zwangerschapsverlof ook gewoon weer doen.
ik werk nu in de thuiszorg, 3 morgens in de week en dat bevalt me echt prima.

liefs marielle

Hoi,

Ik werk nu 24 uur 3 dagen dus en dat bevalt prima.
Alleen is Nynke allergisch voor honden en onze ouders die beide oppassen hebben allebei een hond,dus nu passen ze bij ons op.
Dat maakt het wel iets lastiger voor hun maar gelukkig vinden ze het allemaal geen probleem.

Liefs Zonnetje

Hoi,

Ik werk op dit moment 40 uur, 5 dagen per week,
en zal dit ook blijven doen.
Gelukkig werkt mijn man onregelmatig ook 's nachts (zal hij waarschijnlijk wat vaker moeten gaan doen).
Maar denk dat minder niet haalbaar zal zijn. Het blijft altijd dat financiele plaatje he!

Groetjes

Hoi meiden,
Wat knap van jullie dat jullie zoveel uur blijven werken.
Ik ben gewoon huismoeder en dat bevalt mij prima.
de eerst komende paar jaar wil ik dat ook nog even vol blijven houden.
Het is wel ontzettend moeilijk soms want we hebben bijna nergens geld voor maar ik kan wel genieten van mijn meisje en straks van mijn babytje erbij.
jet

Hoi meiden,

Ben net terug van twee weken zuid frankrijk, dus loop een beetje achter! Maar wat een respect voor al die meiden die nog zoveel willen/moeten werken!!
Ikzelf ben met mn eerste dochtertje helemaal gestopt, maar na een jaartje begon het toch wel weer te kriebelen en ben sindsdien weer 1,5 dag aan de slag gegaan. Maar moet echt zeggen dat ik het meer dan genoeg vind, vind het heerlijk om nog van mn meisje thuis te genieten voordat ze straks naar de kleuterschool gaat. Want wat gaat de tijd toch snel! Blijf straks na de tweede ook die 1.5 dag werken!
Groetjes mamavanbijnatwee 11wkn en 6dgn

Terug
Bovenaan