Hoeveel zijn er al weer zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

ik ben inmiddels weer 8 weken zwanger, afgelopen maandag een echo gehad en het hartje klopt!! Echt een hele geruststelling na de miskraam voor de geboorte van onze zoon.

Ik vraag me af hoeveel er van dit forum inmiddels weer zwanger zijn....

Een trotse mama

Ikke!!! 10 wkn en 5 dgn, heb al n echo gehad waarop we een 'kikkervisje' zagen met een kloppend hartje en krijg de 20ste weer een echo incl de nekplooimeting... spannend! Heb al bloed laten prikken dus krijg ook direct de uitslag mee!
Wat is het heerlijk om weer zwanger te zijn he! Het is wel heel anders vind ik omdat ik erg beroerd (geweest) ben dat je niet kunt gaan liggen als je wilt omdat er nog een kleine rondkruipt!
Onze dochter net 1 (29/10) snapt er echt nog niks van, we hebben het er wel met haar over en ze gaat mee naar elke echo en straks naar elke controle omdat we haar bij alles willen betrekken.
Misschien als ik straks een 'echte' buik heb en ze wat ouder is dat ze het een beetje zal begrijpen, tegen die tijd zal ik dr ook boekjes over voor gaan lezen! Ik heb er zin in en verheug me nu al om heerlijk te gaan wandelen met de DUO-wagen!!
Voel je je goed?

Liefs L81

Hoi L81,

meestal voel ik me goed. Vaak gaat het rond het avondeten mis en word ik misselijk. Gelukkig heb ik er 'smorgens geen last van, moet er niet aan denken dat ik dan een poepluier moet verschonen....

Wanneer ben jij uitgerekend? Klopt het dat ik je ook bij de juni 2008 moeders zag?

Hier nog een zwangere. Mijn zoontje wordt 21 december 1 jaar. Ik ben inmiddels bijna 9 weken zwanger van ons 3e kindje. De oudste is 3. Als de baby wordt geboren dan is de jongste bijna 1,5. Zal wel druk worden, maar wel gezellig.

groetjes,

Hier nog een zwangere, alweer 20 weken, ben gewoon alweer op de helft/ Gaat zo snel dit keer. Buikje begint aardig te groeien en ik voel me uitstekend, beetje moe maar goed als dat alles is.

Hoe gaan jullie het doen met het bedje. WIj twijfelen erg of we een ledikantje kopen of voor Stijn een peuterbed. We hebben eerst een wieg, dus stijn zal ongeveer 18 maanden zijn als het andere kindje in het leditkant gaat. Maar Stijn is nog zo'n uk kan toch nog niet helemaal in een groot bed.
Maar aan de andere kant ook wel zonde om nog een nieuw ledikant te kopne

Carina

Hoi, ook ik ben weer zwanger, sterker nog, ben al ver over de helft. Ian wordt 6dec 1 en ben 2 febr uitgerekend van de 2e, ook weer een jongen. Ik voel me prima, en we zijn dolgelukkig met ons gezinnetje. succes

quote: cmkunst reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-11-2007 15:55:08'));

Hier nog een zwangere, alweer 20 weken, ben gewoon alweer op de helft/ Gaat zo snel dit keer. Buikje begint aardig te groeien en ik voel me uitstekend, beetje moe maar goed als dat alles is.

Hoe gaan jullie het doen met het bedje. WIj twijfelen erg of we een ledikantje kopen of voor Stijn een peuterbed. We hebben eerst een wieg, dus stijn zal ongeveer 18 maanden zijn als het andere kindje in het leditkant gaat. Maar Stijn is nog zo'n uk kan toch nog niet helemaal in een groot bed.
Maar aan de andere kant ook wel zonde om nog een nieuw ledikant te kopne

Carina

Ben niet zwanger, maar bemoei er maar even mee.
Kun je van niemand zolang even een 2e ledikant lenen? Of misschien via mp ofzo een 2e hands kopen?
Mijn oudste was namelijk al bijna 3 toen ze pas naar een groot bed ging en zij viel er nog regelmatig uit de eerste weken.
Sil

Hahahaha...ik dacht al...Sil zwanger?????
Hihihi...ik dacht al van niet maar ik werd toch wel nieuwsgierig.

Terug
Bovenaan