Hoeveel zijn er al weer zwanger?

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-11-2007 11:33:25'));

Hahahaha...ik dacht al...Sil zwanger?????
Hihihi...ik dacht al van niet maar ik werd toch wel nieuwsgierig.

Whhaaahhhhaaaa, ik wíst dat er reacties op zouden komen.
Maar nee hoor, hier zijn we zeer tevreden met 2 gezonde kindjes.
Sil

Wij hebben sowieso al 2 ledikanten staan, 1 op onze kamer en 1 op onze dochtertje dr eigen kamertje (omdat ze snachts bij ons sliep en overdag in dr eigen kamertje!)
De kleine gaat straks t eerste halfjaar in een wiegje en daarna hebben we dus een ledikant over, mocht ons dochtertje dan al toe zijn aan een peuterbed dan kopen we die en anders liggen ze allebei lekker in een ledikant!
Er zijn ook peuterbedden waarvan de spijlen opklapbaar zijn, dus zeg maar net zoals in ziekenhuisbedden! Dus misschien is zoiets wel een optie!

Liefs L81

Even wat anders ik denk meer na of ik nog een commode aan ga schaffen of dat ik gewoon een extra eenkleedkussen koop voor als 1 van de 2 slaapt en de ander een schone broek nodig heeft!
Wat een problemen.... hahahaa

quote: cmkunst reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-11-2007 15:55:08'));

Hier nog een zwangere, alweer 20 weken, ben gewoon alweer op de helft/ Gaat zo snel dit keer. Buikje begint aardig te groeien en ik voel me uitstekend, beetje moe maar goed als dat alles is.

Hoe gaan jullie het doen met het bedje. WIj twijfelen erg of we een ledikantje kopen of voor Stijn een peuterbed. We hebben eerst een wieg, dus stijn zal ongeveer 18 maanden zijn als het andere kindje in het leditkant gaat. Maar Stijn is nog zo'n uk kan toch nog niet helemaal in een groot bed.
Maar aan de andere kant ook wel zonde om nog een nieuw ledikant te kopne

Carina

Hoi,

ik hoor eigenlijk op het zomer-2007 forum thuis, maar ik wil toch even wat neerzetten. Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Het blijft een wonder. Na drie kinderen zou ik nog wel een keer willen, maar ja dat was niet mijn reden om te reageren. Mijn oudste was 18 maanden toen hij uit zijn ledikant klom. Dus hebben we een kleuterbedje bij Ikea gekocht, compleet met opstaande rand om vallen te voorkomen. Onze tweede zoon was ook 18 maanden toen hij uit het ledikantje klom en is diezelfde nacht in het kleuterbed gegaan. Ik ben heel benieuwd hoe onze Stijn het zal doen maar ik zorg wel dat ik rond de 18 maanden alles van het kleuterbed is gewassen en gestreken en dat het bedje zelf schoongemaakt op zolder klaar staat. Dames, geniet lekker van het zwanger zijn.

Groetjes van Marloes

Hoi,

Ik ben ook zwanger, inmiddels ruim 26 weken. Mijn dochter is 25 okt 1 jaar geworden. Ze zal dus 1 jaar en 3 a 4 maanden zijn als onze zoon wordt geboren.
We hebben een groter ledikant gekocht (afm 70 bij 140 cm) met spijlen, maar deze is om te bouwen tot peuterbed. Het leek me wel handig. Het heet dan ook een combi-bed.
We kijken nog voor een duowagen en twijfelen tussen de duren Urban Jungle Duo (en groot als het ingeklapt is) en de Firstwheels City Twin (goedkoper en compacter om op te vouwen, maar natuurlijk niet zo sterk als de Urban Jungle).
Wie heeft ervaring met deze wagens??
Ze hebben trouwens nu leuke kortingen bij Babypark.

groetjes,
Sabine

Terug
Bovenaan