hoeveel zijn jullie aan gekomen??

A

Anoniem

Guest
ik ben nu 12 weken zwanger en al 4.5 kilo aangekomen, ik vind het nogal veel maar heb echt de hele dag trek en eet erg veel brood. Hoe was dat bij jullie??

ik ben bij de eerste 25 kilo aangekomen totaal. ben zelfs 2 weken tevroeg bevallen. ik hield ook wel heel veel vocht vast.

nu ben ik bijna 8 weken en nog niks aangekomen.

hey hallo,
ik ben ook al rond de 2,5kilo aangekomen, nu week 15. Ik heb ook hele dag honger, probeer ook veel brood te eten, maar soms ook wat lekkers...
Ach ja, beter dan dat je de hele dag misselijk bent en niets binnen kan houden toch?
gr. Saskia.

Ik ben bij de 1e 22 kilo aangekomen. Nu ben ik 1.7 kilo aangekomen en ben bijna 20 wkn. In de 8e wk ben ik 10 kilo afgevallen door de mex. griep.Ik heb al wel een buikje, zeker de laatste 2 wkn is dit hard gaan groeien. Ik verwacht dat het nu ook wel sneller zal gaan met aankomen, maar hoop niet weer de 22 kilo te halen hihi.

hey hallo,
ik ben ook al rond de 2,5kilo aangekomen, nu week 15. Ik heb ook hele dag honger, probeer ook veel brood te eten, maar soms ook wat lekkers...
Ach ja, beter dan dat je de hele dag misselijk bent en niets binnen kan houden toch?
gr. Saskia.

hier maandag 18 weken en nog niet aangekomen. krijg al wel flink een buikje dus denk dat de kilo`s er nu wel aan gaan komen.......

Morgen 18 weken en nog 2kg onder mijn start gewicht. Veel misselijk geweest, ga nu steeds meer eten, dus ben niet bang dat ik aardig zal aankomen. Ben benieuwd hoeveel we zijn aangekomen aan het eind van de zwangerschap. We zien wel. Succes allemaal.

Bij mn eerste (zoon) was ik ergens tussen de 25 en 30 kilo aangekomen, dat was er na ruim een half jaar weer vanaf.
Nu ben ik zwanger van de tweede (een meid, 23 weken) en ben pas 4 kilo aangekomen. Valt deze keer dus wel mee. Geen idee waar dat verschil aan ligt.

Liefs

Terug
Bovenaan