hoeveel zijn jullie aan gekomen??

Ik was 11,5 kilo aangekomen tot en met week 35 en ben net bevallen, 1.5 week terug en ben nu al ruim 9 kilo kwijt.
Maar moet zeggen dat ik in het begin ook ff iets meer aankwam, kwam uiteindelijk doordat mn darmen minder snel gingen werken. na week 15 ging er weer iets af en daarna weer omhoog, maar alleen op mn buik

Hey hey,

Ik was bij mijn eerste 9,5 kilo aan gekomen en dat was er na mijn bevalling ook gelijk weer af.
Nu ben ik inmiddels 16 weken en ben alleen nog maar afgevallen.
Niet schrikbarend veel in totaal nu zo'n 2 kilo, maar de verloskundige zei zolang je buik wel groeit hoef je je daar nog niet zo druk over te maken.

Dus ik wacht het maar af....
Wie weet kom ik nog wel aan.

Ik ben nu 28 wken en 8,5 kilo aangekomen... Bij mijn zoon was ik 32 kilo aangekomen dus ik doe het nu wel netjes.

ik ben 22 weken en nog ruim 3 kilo onder mijn startgewicht, volgens mij eet die kleine mijn te dikke buik op, ik vind het best. de kleine gaat het goed mee en met mij ook

He meiden...ben nu 29 weken en 12 kilo aangkomen. Kan niet zeggen dat ik dat echt kan zien maar de weegschaal liegt niet, haha...zullen er nog wel 6 bijkomen als ik dat goed begrijp....

hallo meiden

met de eerste ben ik ongeveer 25 kilo aangekomen en nu ben ik bijna 25 weken en zit al weken op 7 kilo aangekomen dus dat gaat netje denk ik maar zo!

groetjes angela

ben 30weken en nog maar 3.7kg aangekomen, is maar net hoeveel je ook zelf eet volgens mij. gyn zei tegen mij dat dit heel netjes is en dat ze soms bij andere moet zeggen dat ze es minder moeten eten dus jaah kweet oo niet

Ik zit nu in week 11 en ben alleen nog maar afgevallen (en was al erg slank). Ben 4 kilo kwijt door alle misselijkheid en spugen. Ik hoop dat de kilo's er snel weer bij komen want krijg alleen maar te horen dat ik er zo slecht uitzie... En dat is niet leuk om te horen! Iedereen wil natuurlijk graag een stralende zwangere zijn en extra kilo's zijn juist tijdens je zwangerschap helemaal niet erg!

Terug
Bovenaan