Hoeveel zijn jullie aangekomen inmiddels???

Hallo meiden,

Voordat ik zwanger was woog ik 67 kilo en ik ben 1.74 lang.

Nu ben ik 12 kilo aangekomen in totaal en zit in mijn 30e week....

Was even benieuwd hoe dat bij jullie is......

Liefs
 
hahaha leuke vraag laatst zei ik, ik ga niet meer op de weegschaal staan maar toch weer gedaan pfff dat was ff schrikken ik ben 12 kilo aangekomen ik kwam van de 71 kilo af en ben 1,67.
 
Ik ben 1.68 lang en woog voor de zwangerschap 60 kilo. Nu 9 kilo aangekomen. Ik ben dinsdag 30 weken.
Bij mijn twee vorige zwangerschappen kwam ik beide keren ruim 18 kilo aan. En die vlogen er na de bevalling echt meteen weer af. Ik moet wel zeggen dat mijn borstmelk wel slagroom leek want ik zag er echt sterretjes van, zo veel viel ik af. In een week 12 kilo door borstvoeding verloren. Ik ben dus gestopt met borstvoeding op last van de arts.

Hoeveel je aankomt heeft niet (alleen) met eten te maken natuurlijk. Mijn borsten groeiden telkens enorm, ik had veel extra vruchtwater en mijn jongens waren beiden 8 pond bij de geboorte. En ik hield een vocht vast man... pfoe. Dan ben je een paar dagen na de bevalling al zo tien kilo kwijt!
Ik hoop dat iedereen die zich zorgen maakt over die extra kilo's zich niet al te druk maakt en zichzelf na de bevalling vooral de tijd geeft. 9 maanden op, 9 maanden af zeggen ze wel eens ;)
 
Terug
Bovenaan