Hoeveel zijn jullie aangekomen inmiddels???

Ik zit in de week 30 en ben nu in totaal 8 kilo aangekomen vind het nog wel meevallen.
Hoop niet veel meer aan te komen zo echo in t zkh:) al zin in.

Xxx
 
Ik ben nu 27 weken. Ik ben 1.70 en woog voor de zwangerschap 70 kg. Nu weeg ik 84 kg. Dus al 14 kg aangekomen helaas. De vorige zwangerschappen ben ik bij alle 3 meer dan 25 kg aangekomen. En het duurde echt een jaar voor het er weer af was. Er is helaas bij elke zwangerschap een kilo of 3 blijven zitten. Ik hoop dat ik na de zwangerschap weer (langzaamaan) richting de 68 ga. Dat zou echt super zin....ha ha ha maar eerst maar lekker zwanger, rond en gezond zijn.....

Groetjes
 
Ik ben 1.58 en was voor mijn zwangerschap 67 kilo en weeg nu 64 kilo. Bij mijn vorige zwangerschappen ben ik ook bijna niks aangekomen. Ik heb de eerste 25 weken alleen maar gespuugd. Ik heb ook bijna geen honger. Ik ben nu bijna 29 weken.
Ik moet ook zeggen dat ik maar een heel bescheiden buikje heb. Bij mijn tweede was ik echt net een olifant. Heel veel vocht ..... Kon alleen nog maar crocs aan. Ringen kon ik met 15 weken al niet meer om en nu .. Heb mijn ringen nog om en houd absoluut geen vocht vast. Heerlijk!!!!

Hebben jullie al last van vocht vasthouden???
 
Hoi,
Ik zal morgen maar weer eens op de weegschaal gaan staan. Paar weken terug zat er al 11,5 kilo aan en ben nu 26 weken.
Ik ben 1.70 en woog voor de zwangerschap 54 kilo. Er zullen dus nog wel flink wat kilo's aankomen denk ik. Met mijn vorige zwangerschap begon ik op 58 kilo, kwam 18 kilo aan en na 6 maanden was er 22 kilo af. Die laatste vier kilo kreeg ik er ook met geen mogelijkheid meer aan tot dat ik weer zwanger was haha. Ben dus niet zo bang voor wat er aankomt. Meer voor wat er afgaat. Heb wel al een enorme buik, veel groter dan bij mijn vorige zwangerschap.
Liefs,
Mar
 
And we have a winner! haha Ik ben morgen 27 weken en ik ben 14!!! kilo aangekomen. Nog 7,5 kilo en dan zit ik op het gewicht wat ik woog de laatste week van mijn vorige zwangerschap. Ik denk dat ik dat deze keer ga overstijgen....
Gelukkig maar dat ik weet dat alles na de bevalling er weer af gaat...
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan