Hoeveel zijn jullie aangekomen??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben erg nieuwschierig naar de verschillen in gewichts toename. Ik was van mijn eerste maar liefst 24 kilo!! aangekomen en nu van mijn tweede 16 kilo. Ben nu 40+5.

Ik ben 10 kg aangekomen. Ben nu precies 40 wkn zwanger van de eerste! Spannend!
Groetjes, Linda

Hoi, ik ben bij de eerste 11 kilo aangekomen, nu ben ik 27 weken zwanger van de tweede en nog helemaal niets aangekomen, snap er niks van.
Groetjes eefje

Hoi,

Tjeeee...wat knap zeg!!! Hoe doe je dat? Hahahaha....beetje laat voor mij voor tips maar toch...

Ik ben nu ruim 22 weken en inmiddels 8 kilo aangekomen.
Geen idee waar het zit want alleen mijn buik groeit, de rest gelukkig niet.
Het kan me niet zo heel veel schelen hoeveel ik aankom. Ik leef gezond en ik beweeg voldoende.

hoi ik ben niet meer zwanger, maar vind wel leuk om te reageren, ik was bij 27 kilo aangekomen ik ben nu een half jaar verder en er is nog maar 19 kilo eraf!!!

ik ben 23+6 wkn zwanger en 4 kilo aangekomen, maar ik geloof dat het niet veel zegt. Bij de laatste loodjes zitten vast ook de meeste kilo's!

gr. Hilde

Hoi,

Ben inmiddels ook niet meer zwanger (zoon is 9 maand) en ik was 10 kilo aangekomen.
Inmiddels ben ik 21 kilo afgevallen.... (was zelfs 24 kilo afgevallen, maar zit nu constant op één gewicht)
In 3 maanden tijd was ik die 24 kilo al kwijt en dat alleen maar doordat ik veel ziek was. Niet de beste manier, en zeker niet aan te raden, maar nu is het wel fijn dat die kilo's weg zijn.

Groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan