Hoeveel zijn jullie al aangekomen???

Misschien wel een hele stomme vraag, maar ik vroeg me af hoeveel andere meiden al zijn aangekomen. Ik ben zelf 17 weken zwanger van de tweede en ik ben nu 1 kilo aangekomen. Bij de zwangerschap van mijn zoontje was ik in totaliteit 30 kilo aangekomen.

hoi hoi..

ik ben nu 16 weken zwanger en ben nog maar 9 ons aangekomen..en toch heb ik al een aardig buikje!! Moet zeggen dat ik het ook niet zo erg vind hoor ..wat er niet aan komt hoeft er ook niet af.

groetjes miranda

Hoi hoi

Ik ben 12 weken en een halve kilo afgevallen. Maar van mn vorige zwangerschap weet ik dat dit niks hoeft te zeggen.
Ik was toen 14 kilo aangekomen, ik hoop dat het deze keer ook rond die koers zal zitten!

Groetjes

ik ben bijna 20 weken zwanger  en ben nu 5 kilo afgevallen, nou vind ik dat zelf niet zon probleem. ik heb allerlei bloedonderzoeken gehad en er komt niets bijzonders uit dus mijn lichaam zal het wel nodig vinden. bij de zwangerschap van mijn zoontje 2,5 jaar terug ben ik in totaal iets van 10-12 kilo aangekomen.

gr. mama van elmar ( 20-06-2006 )

ik ben nu 17 weken en 4 dagen en ben 1,5 kilo aangekomen. Denk dat het ook wel scheelt hoeveel je snoept.  De een vreet alles wat los en vast zit en de ander houdt zich redelijk in..

ik ben bijna 19 weken zwanger nu en nog steeds 8 kwijt ipv erbij, ik kom gewoon niet aan (wel houd ik nu al vocht vast) ik ben 2 kledingmaten kleiner geworden dus pas mijnoude zwangerschapskleren allemaal niet, bij de vorige was ik nu al ongeveer 8 aangekomen en in totaal 30 kilo... dus ik klaag niet (al vind ik het wel raar haha)

bedankt voor jullie reacties. Nou maar hopen dat we niet te veel aankomen, ach ja wat maakt het ook eigenlijk uit, de kilo's vliegen er vanzelf wel weer af als we de kleine eenmaal hebben. Ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap toe. Geniet ervan

Terug
Bovenaan