Hoeveel zijn jullie al aangekomen???

Hoi!

Me too! Voordat ik zwanger was woog ik 71, nu nog 73 !
Vind dit erg mooi, en mijn buikje is ook al haast weg. Ietsjes slap nog.
De kraamverpleegster verbaasde zich er al over dat ik gelijk na de bevalling weer zo'n slanke taille had , en geen heupen.
Ik ben er erg blij om, ik pas gelijk al m'n kleren weer, heerlijk!

oh dat is lekker teddy

ik draag alleen nog maar pyamabroeken en joggingbroeken ivm mijn wond.
Kan niet wachten totdat ik weer mijn broeken aan kan. Zal nog wel ff duren voordat ik me oude spijkerbroeken aan krijg. We gaan eerst maar voor de zw broeken hahahaha

heey,

ik heb vandaag mijn "gewone" kleren weer aan gehad, dat zit toch echt weer lekker hoor!
ik heb tot nu toe mijn zwangerschapsbroeken nog aan gehad ivm met mijn wond van de keizersnee, dan schuurt die rits niet zo over de wond. maar die zwangerschapsbroeken begonnen ruim te zitten en dan zakken ze af dus ik dacht vanmorgen even kijken of het gaat passen. bij elmar heb ik echt nog wel een week of 8-10 in mijn zwangerschapsbroeken gelopen.

heb geen idee hoeveel kilo is precies ben aangekomen maar ik denk een kilo of 8-10, dus ik denk dat ik al wel bijna op mijn ouwe gewicht zit. straks na de bouwvak vakantie ga ik beginnen met afvallen, ik wil er nu echt wel een paar kilo vanaf. heb altijd gezegd: eerst kinderen en dan komt mijn gewicht wel weer aan de beurt. nu is het dus zover...we gaan er vol goeie moed aan beginnen.

groetjes

heb vanmorgen ook maar op de weegschaal gestaan.

Er is al 5,4 kg af van de aangekomen 6,8 kg.

Afvallen begin ik nog lang niet aan, laat mijn lichaam maar eerst herstellen van de zwangerschap en bevalling. Hier staat ongeveer 9 maanden voor.
Door mijn wond van mijn keizersnede draag ik alleen nog maar wijde pyamabroeken en trainingsbroeken.

Ik was totaal zo'n 13 kg aangekomen. Daarvan nog zo'n 5 kg te gaan.
Bij Hannah duurde het ook even voor ik echt alles kwijt was, maar ben daarna zelfs nog wat verder afgevallen. Met dank aan de borstvoeding. Gaat nu vast ook wel weer goed komen. En ik hoop dat er ook nu weer wat extra af gaat.

Heb nog geen gewone broek geprobeerd, m'n zwangerschapsbroeken zitten nog lekker :)

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en Judith (10-4-2009)

Terug
Bovenaan