Hoeveel zijn jullie al aangekomen?

Hallo!

Ik vroeg me af hoeveel jullie al zijn aangekomen? Ik ben met mijn eerste totaal 23 kilo aangekomen en heb echt zoveel moeite moeten doen om alles eraf te krijgen! Dat ik nu toch zeker wel van plan ben iets meer op te letten (gewoon gezond eten en zo, niks met lijnen of zo natuurlijk!) ben tot nu toe ongeveer 2,5 kilo aangekomen, denk dat dat redelijk in de pas is?

Hoi,

Ik ben nog helemaal niks aangekomen.
Ben alleen nog maar afgevallen.
Is helemaal niet erg moest toch wat af

Bij de twee vorige zwangerschappen viel ik ook alleen maar af.
Ik denk dat het kwam omdat ik eerst misselijk was en overgeven ect,
en toen dat voorbij was kwam het maagzuur om de hoek kijken dus kon ik nog niet veel eten. Nu gaat dat weer zo.

We zien wel hoe het allemaal weer gaat verlopen.

Succes met je zwangerschap!!

Groetjes Karin.

Hoi alexmama,

hier weer hetzelfde gewicht als voor mijn zwangerschap. Ik was eerste een paar kilo afgevallen, mede ook omdat ik al 3 x ziek ben geweest in deze zwangerschap. Nu zitten die kilo's er wel weer aan.
M'n buik is al wel aardig gegroeid. Ik kan geen gewone broeken meer aan. Maar ja ik heb gehoord dat dat vaak zo is bij een 2de zwangerschap.

Liefs,

ik was bij de kerst enz. aangekomen, maar daarna werd ik ziek dus ging het er gelukkig weer vanaf! nu ben ik alles bij mekaar ongeveer 2,5 kilo aangekomen. Ik weet eigenlijk niet wat 'normaal' is, dit is mn eerste zwangerschap. Ik hoop niet dat ik teveel aankom want dan moet het er ook weer allemaal af...  mn man dreigt nu al met de stepper haha... nee hoor, hij vind het alleen maar leuk dat ik nu een buikje krijg.. wordt het voor hem ook een beetje zichtbaar!

Hallo Allemaal,

Hier gaat het nog prima met de kilo's. Ik ben begonnen op 84 kilo, ik heb in december buikgriep gehad en was toen nog maar 82 kilo en inmiddels (ik ben nu 17 weken zwanger) weer 84.

Bij mijn eerste zwangerschap begon ik ook op 84 kilo en daar was ik rond deze periode al zeker 87 kilo. Ik ben daar dan ook bijna 20 kilo aangekomen. Ik ben heel benieuwd of ik het dit keer een beetje binnen de perken kan houden, maar je hebt het niet helemaal in de hand he?

Een verschil met mijn vorige zwangerschap is wel dat ik in die zwangerschap 24 uur per dag aan het eten was en dat heb ik nu helemaal niet. Wel snoep/snack ik meer dan dat ik normaal doe. We zullen het zien...

Groeten,

Karin

hier ook alleen nog maar afgevallen,maar dat is niet erg,van de 1e zat er nog 10 kilo en nu nog maar 5:)maar mijn buikje is ook niet erg dik al,maar ik hoop niet weer 20 kilo aan te komen:(

groetjes nienke

Ik ben ook niet echt aangekomen, ja in de eerste paar weken ben ik 4 kilo aangekomen en dat ben ik ook wel weer kwijt, sta nu al bijna 7 weken op hetzelfde gewicht, maar kan geen oude broeken meer aan door me buik.

Groetjes Claudia

Hallo,

Volgens mij ben ik de winnaar...
Ik ben nu 17 weken en bijna 5 kilo zwaarder...Maar ik moet ook eerlijk
toegeven dat ik gestopt ben met roken toen de eerste test positief was.
Ik heb al veel stop pogingen in mijn leven meegemaakt maar zo goed als
het nu gaat, is het nog nooit gegaan. Maar ja, nu weet je ook waar je het
voor doet.
Ik heb vooral last van obstipatie dus ik heb het idee dat alles wat ik eet
2x verteerd wordt....en 2x zo veel weegt. Maar goed, dat zien we straks
wel weer. Het belangrijkste is dat ik niet meer rook!!!!!

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan