Hoeveel zijn jullie al aangekomen?

viel ik de eerste weken alleen maar af ben ik nu binnen 3 weken 2,5 kilo aangekomen
Heb ook al best een aardige buik maar hoop niet dat ik vanaf nu elke week een kilo aan kom in ieder geval hahaaha
mira mv marek en 20 weken zwv??

Ik ben nu in totaal 3 kilo aangekomen. Loop bij de dietist en die zij dat het een heel normaal gewicht was. Ben ik wel blij om. Omdat dit voor mij de eerste x is weet ik ook niet zo goed wat gewoon is. Ik moet bij de dietist blijven komen omdat ik PCOS heb en daardoor een zeer verhoogde kans op zwangerschaps suiker. Ik weet ook dat het er bij mij heel moeilijk weer af gaat en vind het wel fijn dat ik onder begeleiding sta.

Gr. _Brinky_

ik ben nu ongeveer 4 kilo aangekomen. heb sinds ik 11 weken zwanger ben mijn eigen broeken al niet meer aan. dat zat echt niet lekker.
ik let wel op met wat ik eet want die 4 kilo waren er binnen een paar weken. iets te snel vond ik. oke ik woog voor de zwangerschap 57 en nu 61 maar toch.

Hoi,

Ik ben in het begin alleen maar afgevallen vanwegen de misselijkheid! Nu ben ik in totaal pas 1 kilo aangekomen vind het ook niet zo heel erg want met de vorige vlogen die kilo's eraan en was uiteindelijk 20 kilo aangekomen en die gingen er niet zo makkelijk meer vanaf had nu net eigenlijk weer een mooi gewicht ( bijna 4 jaar na de bevalling ).

Enneh die kleine groeit goed heb al een aardige buik!

Groetjes,

Nyrée moeder van Devon en  .....

Voor sneldy,

Wat goed dat je gestopt bent.Volhouden hoor, dan maar een paar kilo extra.Je stofwisseling gaat langzamer werken als je stopt, dat hersteld zich wel na je bevalling.
Een kennis van ons is blijven roken en die heeft een klein kindje gekregen en heeft nu spijt(beetje laat hé)

Ik ben zelf ook bij de eerste gestopt en gelukkig nooit meer begonnen.
Ik kwam in de eerste zwangerschap 27 kilo aan, waarvan gelukkig veel vocht en uiteindelijk bleef er 4 kilo hangen. Dat noem ik ook altijd mijn stopperskilo's.
Nu ben ik 23 wkn en totaal 8 kilo aangekomen en ik zie wel weer hoor, mijn kindje is nu het belangrijkste. Ik let op dat ik gezond eet en niet aan alle eetbuien toegeef. Zit helaas door bekkeninstabiliteit thuis en beweeg een stuk minder en dat scheeld ook, dus moet op mijn tellen passen.Begin nu wel al weer vocht vast te houden, dat is wel minder hoor.Dikke enkels waar smorgens nog mijn sokken in staan

gr Evelien

Hey,

Thanks Evelien, ik ben niet meer de enige die toch aankomt...Ook Poemie hoort erbij.,
Ik ben ook blij dat ik gestopt ben met roken. Je weet gewoon waarvoor je het doet. Dan idd maar wat extra kilo's erbij. Ik ben van mezelf niet echt dik dus ik geloof dat dat straks wel weer goed komt...

Ik eet gewoon wanneer ik honger heb en probeer een beetje op te letten al moet ik zeggen als ik een lekker gebakje zie staan op het werk of zo...is ie de mijne hihihi

Ik hou me aan de maaltijden en gezonde tussendoortjes dus verder zie ik wel!

Liefs

Terug
Bovenaan