hoeveel zijn jullie al aangekomen?

Hallo Dames,
Ik was even nieuwsgierig hoe het met jullie gewicht is? Ik ben nog geen grammetje aangekomen ben dan ook nog steeds veel misselijk en dan maak ik me toch wel eens een beetje zorgen. Bij de eerste zwangerschap was ik toch al heel wat kilos aangekomen bij 16 weken.

Hoi hoi,

Ik ben inmiddels 1,5 kg aangekomen. Hoop dat ik dit keer niet zoveel aankom als bij mijn eerst zwangerschap toen was ik namelijk 25 kg aangekomen.
Toen wij aan de 2 de begonnen was ik nog 3 kg zwaarder dan voor de 1ste zwangerschap en ik had al overgewicht.
Ik weeg nu 93,8 kg. Straks als de kleine er is moet ik van mezelf minimaal naar de 80kg terug.

groetjes Do

ik durf niet te zeggen hoef veel ik intussen ben aangekomen, ik stond met 8wk bij de vk op de weegschaal, met mijn kleding aan en was toen 60kg.
Dit heeft de vk ook als begin gewicht genoteerd.
Verwacht dat ik voor ik aantelde zonder kleding ook z'n 58kg woog. Dus houd dat dan ook maar aan?
Dus die 60kg, zou toen een toename (omdat ik kleding aanhad) van 0,5kg geweest zijn?
Ik mag met 18wk weer naar de vk, zal er dan weer eens opstaan en er ook weer z'n 1,5kg aftrekken. Dan blijft 't realistiche om te zien wat de toename is?!
Maar ik verwacht nu, met 16wk z'n 1,5kg tot 2kg aangekomen te zijn?
Ik ben eigenlijk ook niet zo bang belachelijk veel aan te komen.
Bij mijn dochter in totaal 9kg aangekomen en bij mijn zoon in totaal 11kg aangekomen.
Ik streef deze zwangerschap ook naar een totaal van z'n 10 kg.(Max)
Dus aan het eind van de zwangerschap mag de weegschaal max 68kg aangeven (70 maz, met kleding)Dan ben ik tevreden!
Tja.. Als de kleine 'aan het eind van de rit' maar gezond is!
Liefs,

Marieke
16,2wk zwanger, 3de kindje!
Dochter, Mara (augustus 2005)
& Zoon, Joos (april 2007)

Met de eerste was ik mega veel aangekomen zo'n 25 kilo ik kon alles eten en drinken en hield veel vocht vast en veel vruchtwater. Maar nu nog steeds misselijk soms en niks kunnen eten en drinken en een heel klein beschaafd buikje. Zit nu in de 20ste week alweer en zo'n 3 kilo zwaarder geworden, scheelt al ruim 9 kilo met de eerste dat ik nu lichter weeg. En ik woog ongeveer het zelfde voor ik zwanger werd.

Liefs RH

hej,
Dit is mijn eerste zwangerschap. Ik was eerst drie kg afgevallen van 52.2 naar 49.2. Dus als ik 49.2 aan als begin gewicht..Ben ik nu 4kg aangekomen.. Nu weeg ik (heb net gegeten) 53.3. Als ik t andere gewicht aanhoud dan maar 1 kg mja.. ben nu 18 weken zwanger dus 1 kg in de maand lijkt redelijk toch? Moet wel zeggen dat ik wel steeds meer moeite krijg om niet te gaan snoepen en in eens veel meer te gaan eten... maar houd me snoep gedrag in de pijl met het eten van veel fruit.

ik ben bij de eerste 13 kilo aangekomen, bij de 2e iets va 5 kilo de 3e 4 kilo en nu nog niks! dus hop dat thet niet veel is. ik ben meestal wel slanker als ik zwanger ben heel gek!

Ik ben nu ongeveer 6 kilo zwaarder (we hebben een winnaar!) bij finn ben ik totaal wel meer dan 15 kg aangekomen (toen ben ik gestopt met wegen, was wel al bijna aan 't eind, maar omdat ik op het laatst ook nog veel vocht vasthield, zal het vast nog een paar kilo meer zijn geworden!)
ach, we zien wel waar we eindigen. Als ik een jaar na de bevalling weer op mijn startgewicht van 67/68 kilo zit ben ik tevreden!

2 weken geleden was ik nog afgevallen, misschien ben ik nu wel 1 kg gegroeid.

Maar...bij mijn oudste (jongen) ben ik 20 kilo aangekomen (5kg kind, minstends 6 kg vruchtwater) de rest heb ik er in 14 maanden weer af moeten zweten. (de overige 9 kg wijt ik overigens aan de smakelijke decembermaand waarin ik mijn verlof had ;) )

Bij mijn 2e was ik zo druk met de oudste dat ik maar 15 kg zwaarder was (wederom verlof in december maar bevalling voor de kerst). Weer 5 kg kind (nooit vruchtwater gezien) na 3 maanden de helft van de kilo's eraf. Na de borstvoeding de rest.

Misschien nu wel 10 kg? (maar hopelijk is dat niet het gewicht van mn kindje, hihi)

Terug
Bovenaan