hoeveel zijn jullie al aangekomen?

Ik was bij mijn vorige zwangerschap eerst 2kilo gegroeit maar na week 14 ben ik alleen nog maar afgevallen wel 11kilo en na de bevalling nog eens ruim 10 kilo gelijk op mijn streefgewicht haha ben nu ook weer een kilo of 3 gegroeit dus ben benieuwt of het nu ook weer gaat zakken net als de vorige keer maar als dat niet zo is is dat ook niet erg je doet het voor iets moois toch :p
mijn zoon was een goeie 7ponder bij zijn geboorte dus hij had niks geleden

Hallo,

ben vorige week bij de vk geweest en i.p.v. aangekomen was ik in 4 maanden zelfs 2 kilo afgevallen. Volgens de vk kan dit geen kwaad. Ben niet misselijk geweest maar heb wel veel last gehad van buikloop om het maar even netjes te zeggen.
Een vriendin van mij is 4 weken geleden bevallen en die was in 9 maanden maar 4 en een halve kilo aangekomen (was ook niet misselijk of zo). Toch heeft ze een prachtige dochter op de wereld gezet van 7 pond.
Als je je echt zorgen maakt kun je misschien je vk of huisarts vragen of alles goed is.

Groetjes Danielle

ben nu 17 weken zwanger en bijna 2 kg aangekomen.. eet niet echt meer of anders.. wel merk ik dat me buik nu begint te groeien ben benieuwd hoe dat gaat worden als ik 30 weken ben..

ik ben morgen 18 weken en een kilo afgevallen sinds het eerste bezoek. woog voor mn zwangerschap 50, bij 8 weken zwangerschap 52 kilo en nu 51 kilo.
ik maak me er geen zorgen om. voel me goed, kleine doet t goed dus dan zal t wel goed zijn toch :p

dis mn 3e kindje die we verwachten.
bij de eerste was ik totaal 20 kilo aangekomen, bij de 2e 18 kilo.

liefs,do

Wat een dunne sprietjes allemaal! :) Ik ben groot en grof zal ik maar zeggen. Ben 1.85 en ik weeg normaal altijd 92 kilo.
Vorige zwangerschap 25 kilo aangekomen, zit nu op de 4,5 kilo. Zal dus hopelijk niet zo slim zijn als de vorige keer.
Liefs

Terug
Bovenaan