hoeveel zijn jullie in gewicht toegenomen of afgevallen

A

Anoniem

Guest
hoeveel zijn jullie nu aangekomen of mischien afgevallen
ik ben nu 22 weken zwanger en ben nu 3 kilo lichter als voor de zwangerschap maar ik ben ook nog steeds misselijk en kan niet goed eten.
hoe gaat het met jullie moedertjes

dikke kus sandra

Volgens mij ben ik zo'n 8 kilo aangekomen (bijna 33 weken). Het zit eigenlijk alleen maar bij m'n buik.

Ik vind het altijd wel grappig om te lezen hoeveel iedereen is aangekomen, maar volgens mij geeft alleen die info zo'n vertekend beeld. Sommigen zijn heel kort, anderen  hadden al overgewicht en dan is de gewichttoename toch anders volgens mij.

En wat is nou normaal voor de laatste maand? Dat je elke week aankomt of dat je gewicht verliest?

Naja, volgens mij is vergelijken gewoon onmogelijk, maar toch blijft het leuk ;-)

Charlotte

Hoi,

Ik denk dat je er inderdaad weinig van kunt zeggen. Bij onze eerste was ik 13 kilo aangekomen en bij de tweede 9 kilo. Nu zit ik op ongeveer 7,5 kilo. Ik kwam aan het einde niet ineens onwijs snel aan ofzo.

Bij de eerste waren de eerste 10 er binnen een maand af en de laatste 3 na 3 maanden. Omdat mijn bekken wat breder geworden was kon ik alleen niet meer in mijn oude broeken (was wel weer helemaal terug op gewicht en had weer een platte buik).

Bij de tweede kon ik na 10 dagen weer in mijn oude broeken maar er bleef wel 2 kilo aanzitten. Wat overigens echt niet erg was want ik woog voordat ik voor de derde keer zwanger raakte 53 kilo bij een lengte van 1.70.

Syl

bij de eerste ben ik ook alleen maar afgevallen (25 kg). Was ook niet erg hoor het mocht er zeker af, maar niet aan te raden.

Bij deze ben ik in de eerste 3mnd ook weer heel veel afgevallen (10kg) maar nu was het niet zo gezond. Maar daarna ben ik weer wat aangekomen (6kg) en nu ben ik weer bezig met afvallen. Maar ik kan ook niet met plezier eten en werk nog steeds als een achterlijk paard, dus....
Ik ben nu 34wkn, dus heel veel zal er wel niet meer   bij komen of afgaan (hoop ik).

memmeh

Hoi,

Ik ben in het begin van de zwangerschap 3 kilo afgevallen, niet omdat ik misselijk was of zo, maar gewoon omdat je toch wat regelmatiger gaat eten. Ik ontbeet namelijk niet (ik weet het, dat is slecht, maar ik kan 's ochtends niet kauwen, daar moet ik van overgeven).
Het blijkt een familietrekje te zijn want mijn oma heeft daar ook altijd last van gehad.
Dus 's ochtends een flink glas melk en een schaaltje yoghurt, dat is mijn ontbijt geweest.
Vreemd genoeg kan ik de laatste tijd wel wat meer verdragen 's ochtends....

Ik ben in totaal ongeveer 7 kilo aangekomen, dus zit zo'n 4 kilo boven m'n startgewicht.
Ben nu precies 31 weken en alleen mijn buik is gegroeid, voor de rest heb ik nog gewoon een s of een m in m'n "positie"kleding.

groetjes
Marga

hallo dames,

ik schaam me dood als ik lees hoe weinig jullie aankomen, maar normaal ben ik erg dun van bij me 1ste woog ik voor de zwangerschap 50 kilo en bij de bevalling woog ik 82.5 kilo, en nu m'n 2e woog ik voor de zwangerschap 53.5 kilo en nu zit ik op 70.9 kilo en ben 31 wk en 5 dg.maar bij mij worden mijn borsten erg groot en zwaar tijdens de zwangerschap als dat een smoesje mag zijn maar het is echt zo.l

nou ik kan ook niet wachten tot ik weer normaal weeg.

manal

Hoi dames,

Ik ben nu tussen de 6 en 7 kg aangekomen, keurig alleen een buik en verder is het volgens mij allemaal strakker dan het in jaren geweest is hahaha. Aan de achterkant zie je ook niet dat ik zwanger ben.  Ik ben nu precies 33 weken zwanger en ben erg blij met deze gewichtstoename, maar ja het kan altijd nog veranderen de laatste paar weken....

Groetjes Jettepetje

Hoi meiden

Ik ben bijna 33 weken en ben 9 1/2 kilo aangekomen.
Ik had me voorgenomen niet meer dan 15 kilo aan te komen dus ik denk dat dat wel moet gaan lukken!

Groetjes!

Terug
Bovenaan