hoeveel zijn jullie in gewicht toegenomen of afgevallen

Ik ben in het begin heel veel aangekomen zo'n 8 kg, maar nu gaat het niet meer zo snel ben nu bijna 34 weken en tussen de 9 en 10 kilo aangekomen. Bij de eerste ben ik 12 kg aangekomen dus ik denk dat ik nu ook weer in die buurt zal komen. Daarna ben ik 13 kg afgevallen dus als dat dit keer weer gebeurt dan zou dat wel fijn zijn.

Gr Christa

tsjonge, wat is iedereen weinig aangekomen zeg, bijna allemaal nog onder de tien kilo. (of durven degenen die wat meer aangekomen zijn niet te reageren omdat iedereen zo weinig aankomt?)
Ik ben dik 33 weken en bijna 15 kilo aangekomen! Vind het niet zo erg, maar gaat wel hard.. laatste drie weken 4 kilo aangekomen, hoop niet dat dit zo blijft doorgaan.
Maar eet verder niet verschrikkelijk overmatig en heb ook geen suiker, dus maak me maar geen zorgen!

Mmmm... ik ben inmiddels ook 15 kilo aangekomen en vind het nu wel genoeg hoor haha. Maar mijn eetpatroon is totaal niet veranderd of zo... Maar het verschilt geloof ik echt per persoon wat je aankomt

..........eeh, ik ben nu 34 wk en 17 kilo aangekomen.......Wel vooral buik en mijn borsten zijn ook 5 maten gegroeid..........verder is alles wat opgezwollen maar het is niet echt dat ik veel vocht vasthoud ofzo.....

Ik hoop echt van harte dat het er allemaal weer af gaat.......oja, ik ben trouwens ook niet meer gaan snoepen ofzo......

Kaat

Hoi,

Ik ben morgen 35 weken zwanger en tussen de 10 en 12kg aangekomen. Ik weet niet precies m'n startgewicht.

Groetjes Rinske

Hallo,

Nou, ik ben nu ruim 35 weken en ben al 20 kilo aangekomen. Het vliegt er echt aan bij mij. Ach, bij de eerste was ik totaal ook 22 kilo aangekomen en is er allemaal weer afgegaan. Wel wat moeite voor moeten doen, maar ja.
Voor de rest gaat alles goed met mij en de baby en dat lijkt mij het belangrijkste. Vanaf 1 januari maar weer Sonja Bakkeren, toch!

Groetjes Marloes.

he hallo,
ben nu 31+ 1 weken zwanger, ben nu van de 5e zwanger en
5,5 kilo bij gekomen. bij de andere altyd tussen de 20 en 26 kilo
dus ben stiekum toch een beetje blij met dit lage gewicht
alles zit in mijn buik van achter zie je niet eens dat ik zwanger ben.
was net voor de zwangerschap 20 kilo afgevallen,
dus straks weer hard sporten....

groetjes ramona

Hoi meiden,

Wat grappig dat het vandaag gevraagt word.
Want ik heb me vanochtend net gewogen.
Ik ben in het begin best veel afgevallen want ik dronk hier voor best wel veel wijn.
En ben daar metteen mee gestopt toen ik wist dat ik zwanger was.
Ik ben nu inmiddels 8.1 kilo aan gekomen.

groetjes mirjam ( 34 weken precies)

Terug
Bovenaan