Hoeveel?

quote: dominique reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-01-2008 21:12:01'));

mamatorist, hoe krijg je de verse voeding van Stijn gepureerd of geef je Rapley?? Want ik probeer met de staafmixer het fijn te krijgen maar lukt niet...veel te grote stukken nog, ze stikt zowat...(ok, beetje overdreven) Misschien heb ik niet de goede staafmixer, kan ook nog..

Dominique

Hoi,

ik pureer alles in de beker van de staafmixer. Ik heb afgelopen vrijdag een hele simpele gekocht bij de hema voor 15 euro. Dus niets bijzonders. Dan is het echt net moes. Eerst prakte ik het of deed het in de keukemachine maar de stukjes die erin zaten kon ik s'avonds uit mijn beha vissen. Ik neem fruit dat goed rijp is. De peren heb ik vier dagen laten liggen zodat ze lekker zacht waren. En groenten kook ik goed gaar. Wortelen kook ik gerust en half uur. Ik prik erin met een vork en als ze bijna uit elkaar vallen maak ik ze fijn. Als je het niet glad krijgt kan je proberen er een beetje water bij te doen. Mocht ik tijdens het eten geven nog een stukje tegen komen dan eet ik dat zelf op.

Groetjes van Marloes

Hi Domique,

het zijn flessen van 210 water en 7 scheppen Nutrilon, volgens het cb hier is dat niet erg, maar hij drinkt er soms niet alles van op wel ongeveer 170/180 doordat ie nu fruit en groentehapje krijgt. Maar volgens mij is het niet te veel, waardoor dacht jij dat dan?

X Jada

Hoi Jada, ik had namelijk begrepen dat ze vanaf 6 maanden zo ongeveer 700 cc tot 800 cc melk mogen hebben per 24 uur, dus daarom dacht ik even huh???
Bedoel er niks mee hoor, maar dacht vraag het even...

Wie weet wanneer je naar 2 flessen moet overstappen en welke fles laat je dan vervallen?

is pas met bijna een jaar hangt beetje af van je kindje

Terug
Bovenaan