Hoeveelheid voeding/slaap 6 maanden

Hier zijn we met 7 maand toen hij ineens weer wakker werd s nachts wel begonnen met pap toevoegen aan de laatste fles, werkt hier echt heel goed. Maar zal voor ieder kindje anders zijn..

Wat geef je voor groentehapje, aangezien hij niet meer wilt? Je kunt eventueel aardappel of vlees eraan toevoegen zodat het meer vult.
rijstebloem heeft hier idd ook niet gewerkt, fijne granen voor 6+ wel! Gebruik maar 1 eetlepel bij de laatste fles anders word het zo vies dik, ze vind het lekker en slaapt er goed op.
tuurlijk word ze nog wel wakker voor de speen of gewoon omdat ze even onrustig is, maar is altijd verzadigd.

Nou meneer wordt sinds 3 dagen weer rond 23:00 wakker voor een fles ineens (en inslapen is weer een gevecht). Dit sinds dat we hem in zijn ledikant op zijn eigen kamertje laten slapen.
groente verschilt. Hij vind de hapjes van Ella's kitchen heerlijk. Worteltjes ook.
Thanks voor de tips! We blijven 'proberen' en zien ook maar gewoon wat hij aangeeft.

Nou meneer wordt sinds 3 dagen weer rond 23:00 wakker voor een fles ineens (en inslapen is weer een gevecht). Dit sinds dat we hem in zijn ledikant op zijn eigen kamertje laten slapen.
groente verschilt. Hij vind de hapjes van Ella's kitchen heerlijk. Worteltjes ook.
Thanks voor de tips! We blijven 'proberen' en zien ook maar gewoon wat hij aangeeft.

Misschien kan je naast het proberen van iets meer groente en fruit na de fles van 11:00 wat stukje brood geven? Ik laat mijn dochter de fles eerst drinken rond die tijd en dan wat over blijft gebruik ik om de stukjes brood in te dopen. 

gr.

Stukje brood hebben we vanochtend even geprobeerd en gewoon in wat water laten weken. Ging goed! Was nog maar heel klein stukje. Hoeveel brood geven jullie?
Daarnaast had hij gisteren tot onze verbazing van 20:00 tot 06:00 geslapen op 4 flessen en zn reguliere hapjes.
misschien dus ok gewoon voor hem wennen aan... ALLES. Haha.

Ach wat fijn!!
mijn dochter is nu 6.5 maand en eet ongeveer een half broodje (zonder de korstjes dan).

En verder inderdaad ook 4 flessen van 180 (drinkt ze niet leeg, ong. 600ml op een dag).
Daarnaast 1x groentehap en 1x fruithap.

Ik zou idd wat brood gaan geven tussen de middag...
Qua hapjes woog ik nooit af, deed altijd maar wat. Ze kunnen het zelf prima aangeven of ze vol zitten of niet.
Evt ook wat aardappel/zoete aardappel bij de groente gaan geven

Terug
Bovenaan