hoever alles af?

nou het lijkt hier wel in 1 keer op te schieten.
we zijn uit de naam voor onze tweede DOCHTER.
vandaag boeken op gehaald met geboortekaartjes, en ook daar zijn we al uit.
morgen ga ik de babyspulletjes bij mijn zusje ophalen, en volgende week komt mijn broertje schilderen.

en dat terwijl ik een paar weken geleden in zak en as zat hoe we alles af moeten krijgen. omdat we alletwee in de lappenmand zitten.
de planning is wel veranderd, de bedoeling was dat de zolder ook helemaal klaar zou zijn, maar we hebben nu zo iets van we zien wel of we die redden.

hoever zijn jullie?

In de kamer wachten we nu op de gordijnen en dan kunnen we zien of het donker genoeg is of dat de rolgordijnen vervangen moeten worden.
Er moeten nog wat dingen opgehangen worden maar ik denk dat we dit pas in augustus gaan doen aangezien we dan vakantie hebben en het nu erg druk is op het werk.

Hetzelfde geldt voor de kaartjes. Namen schieten al op, maar we willen ook even wachten op de pretecho zodat we zelf het geslacht weten. Dit konden ze niet zien met de twintig weken. Die echo is midden juli.

De kasten zijn nog wel leeg... Heb verder nog niets gekocht.

Ons kamertje wordt morgen (op vaderdag) bezorgd. De muren zijn geschilderd, morgen alles in elkaar zetten, schoonmaken en inruimen. Ik heb gisteren avond al het beddengoed en hydrofiele luiers enzo gekocht en meteen gewassen. De wagen met maxi cosi hebben we al een tijdje. Zelf hebben we nog geen kleertjes/knuffels gekocht, maar hebben inmiddels al een aardige garderobe en knuffel collectie gekregen :-D!
Qua namen en kaartjes schiet het bij ons niet op, we zijn er eigenlijk nog niet zo mee bezig, maar dit komt vanzelf. Wel zijn we woensdag naar het gemeentehuis geweest om de kleine te erkennen. Dit was nodig omdat we (nog) niet getrouwd zijn, om vast te leggen wat de achternaam gaat worden van onze kleine uk.

wij hebben echt haast nog niets gekregen, zou er haast jaloers van worden fioon..

onze babykamer staat, wij hebben hem van mijn broer overgenomen. vriendin van ons is bezig met de muurschildering van dikkie dik. afgelopen week hebben we de geboortekaartjes uitgezocht en besloten wat er op komt te staan. over de namen waren we al snel uit dat wilde ik ook voor de 20 weken echo vast hebben staan omdat ik niet het geslacht wil weten maar mijn man wel. mijn broer en zus zijn allebei uit de baby´s dus wij mochten heel veel van hun overnemen en ook veel kleren gekregen. maar het eerste pakje moeten we nog gaan kopen dat wil ik samen met mijn man gaan doen.

Van de week gaat opa's starten in de babykamer. moet nog een hoop gebeuren maar het is een hele handige opa :) Half augustus word de babykamer en wagen geleverd en kan het ingericht worden.

Namen en kaartjes zijn wij ook ng niet overuit...maar heb nog wel ff de tijd hiervoor.

hier een septembermama ben nu 26 weken zwanger,uit de namen zijn we al ,maar de babykamer is nog niet klaar en de geboortekaartjes ook nog niet.deze week gaan we beginnen met de babykamer kijk er al naar uit om het mooi in te richten.

Per Augustus/September zal onze jongste door schuiven naar de kamer van z`n zus waar ze dan te samen gaan slapen.
Mitchel blijft dan eerst nog in het ledikantje slapen tot hij er aan toe is om in een groot bed te slapen.
Voor de baby komt het familie ledikantje weer van zolder af.
Die we tot dat ze gaan zitten/ kruipen kunnen gebruiken.

Over de kaartjes zijn we nog niet uit en de namen nog niet. Meisje wel/ jongen nog niet.

Terug
Bovenaan