hoever alles af?

Bij ons is de babykamer zo goed als af. Alleen nog een paar schilderijtjes ophangen en alles wassen.
Veel kleertjes moeten wij ook nog kopen, maar dat kan denk ik pas in mijn verlof omdat er dan pas warmeren kleertjes komen. Wel hebben we al veel kleertjes gehad en ook gekocht. Kaartjes hebben we ook nog niet gemaakt. Wel weten we de naam van onze zoontje.

Wat zijn jullie allemaal snel!! Nu hoeven wij niet zo heel veel te doen op de babykamer, misschien 1 muur lichtroze verven en een ander rolgordijn en gordijntjes en dan nog een beetje aankleden. Mijn zoontje verhuist naar een grotere kamer en die moet nog gespackt worden, Omdat we dadelijk eerst op vakantie gaan wordt dit 5 augustus gedaan, dan daar nog een nieuwe vloer in en aankleden, verwacht dat voor september wel mee klaar te zijn, dan heeft hij nog een week of 8 om te wennen aan zijn nieuwe kamer...
Weet nog niet of we hem meteen op t grote bed laten slapen of zijn ledikantje nog even meenemen. Denk het laatste. De baby kan eerst toch in het wiegje en dan verandert er minder in 1x voor hem denk ik. Hij maakt nog geen aanstalten om er uit te klimmen... Hij is nu 2 jr en 4 maanden.

kinderwagen, maxi-cosi etc. die hebben we al..

Naam ook al en geboortekaartje wel ideeen in mn hoofd..

@mickey33

Wij hebben Britt zelf de keus gelaten wat ze wou.
Het grote bed stond al klaar opgemaakt en wel, en het ledikantje er naast.
Ze heeft nog maar 1 dag in haar ledikantje geslapen en de volgende ochtend vonden we haar terug in het grote bed.
Daarna wou ze niet meer in haar ledikantje en moest hij van haar kamer gehaald worden.
Britt was op dat moment 1,5 jaar.

Hier zijn we ook langzaam aan begonnen, mijn dochter haar kamer was ernstig aan een opknapbeurt toe en dat hebben we nu gedaan (als we toch kamers op moeten knappen dan maar allemaal gelijk ;-) ) Vrijdag gaan we eerst een weekje op vakantie en het weekend als we terug komen gaat mn jongste zoon 'verhuizen' naar zijn broer , de oudste dus, en gaan we die kamer opknappen, daar hoeft gelukkig niet zo veel te gebeuren, en als we het met de vakantie wassen en zo tussen door allemaal redden, willen we de baby kamer ook direct gaan verven, anders word dat de week er op; meubels e.d. zijn inmiddels redelijk compleet; naam hebben we ook in gedachten, geboorte kaartjes moet ik mijn blik nog op werpen; die vind ik erg lastig omdat we nogal specifieke wensen hebben....al bij al vind ik het ineens allemaal erg snel gaan, en dat terwijl ik me niet ECHT toppie voel....

Hier het meeste al in bestelling. Muren etc van het kamertje zijn klaar, dus daar hoeven we gelukkig niks meer aan te doen. Het kamertje komt als het goed is in juli, dus dan kunnen we dat in elkaar zetten en de boel inrichten.

Naam twijfel ik heeeeeeeel erg over. Wat is dat een moeilijke beslissing. Heb Noud in gedachten, maar twijfel elke keer of dat het nou echt wel is.

Het idee voor het geboortekaartje hebben we, moeten alleen nog een bureau vinden wie dat voor ons tot uitvoering wil brengen (ontwerpvoorstel wil doen).

Kinderwagen en alles hebben we wel, dus daar hoeven we gelukkig niet voor op pad.

Al met al dus al wel redelijk ver. Wij hebben alleen ook nog echt wel wat andere klusjes in huis welke ik gewoon gedaan wil hebben voordat de kleine komt. Zitten jullie hier niet mee? Ben bang dat onze weekenden nog heel erg druk gaan worden ;-)

Terug
Bovenaan