A
Anoniem
Guest
Hallo,
Wie kan mij helpen met mijn vraag?
Mij laatste menstruatie was 19 april (eerste dag)
Als ik nu in mijn agenda uitreken hoever ik ben en wat ook de verloskundige
door de telefoon zei, ben ik nu (30 mei) bijna 6 weken zwanger.
Als ik op een willekeurige site op internet uitreken hoever ik ben komt dat neer op 5 weken!!??
20 juni ga ik voor het eerst naar de VK. Daar krijg ik een echo (ben dan volgens haar
in mijn 9e week) en dan weet ik zeker hoever ik ben. Ze meten dan het vruchtje op.
Ik heb in januari een miskraam gehad, daardoor krijg ik nu al bij 9 weken een eerste echo.
En hoe zit dat nou met zo'n cyclus? ik ben wat onregelmatig, maar de laatste paar maanden zit ik op 35 dagen. Dat wil toch zeggen dat mijn ovulatie (waarschijnlijk) later was en dus nooit korter zwanger kan zijn als ik bereken?
Lastige vraag? Of misschien lastig uitgelegd? hahahaa
Wie heeft hier ook ervaring mee?
Groetjes Anna
Wie kan mij helpen met mijn vraag?
Mij laatste menstruatie was 19 april (eerste dag)
Als ik nu in mijn agenda uitreken hoever ik ben en wat ook de verloskundige
door de telefoon zei, ben ik nu (30 mei) bijna 6 weken zwanger.
Als ik op een willekeurige site op internet uitreken hoever ik ben komt dat neer op 5 weken!!??
20 juni ga ik voor het eerst naar de VK. Daar krijg ik een echo (ben dan volgens haar
in mijn 9e week) en dan weet ik zeker hoever ik ben. Ze meten dan het vruchtje op.
Ik heb in januari een miskraam gehad, daardoor krijg ik nu al bij 9 weken een eerste echo.
En hoe zit dat nou met zo'n cyclus? ik ben wat onregelmatig, maar de laatste paar maanden zit ik op 35 dagen. Dat wil toch zeggen dat mijn ovulatie (waarschijnlijk) later was en dus nooit korter zwanger kan zijn als ik bereken?
Lastige vraag? Of misschien lastig uitgelegd? hahahaa
Wie heeft hier ook ervaring mee?
Groetjes Anna