hoever ben ik nu?

Hoi,mam van Laura,
Ik heb je verhaal 3x moeten lezen voordat ik je snapte hahhaa.
maar ik begrijp nog een ding niet. Omdat ik onregelmatig ben weet ik mijn NOD niet.
Als ik uitga van 35 dagen zou ik donderdag 24 mei ongesteld moeten worden. Omdat ik dat niet werd heb ik zondag daarna getest! (1e pinksterdag)
Bedankt voor je hulp. Ik laat weer van me horen als ik 20 juni bij de VK ben geweest!
Groetjes Anna

Hoi Iris,
Wat leuk dat we samen opgaan! Ja voor mij ook de eerste (na een miskraam) Hopelijk gaat het deze keer goed! Ik voel telkens van alles en twijfel dan ontzettend.....
Bah, ik vind dat maar niks die onzekere 3 maanden, en dan daarna......want na die 3 maanden maak je je wel weer zorgen om wat anders hahahaa...maar goed!
Hoe voel jij je? Misselijk of nergens last van?
Ik had vandaag wat last van vermoeide bovenbenen. Herken je dat? en ben met vlagen erg moe. Mijn ogen vallen dat letterlijk dicht!
Ook wat last van prikjes in mijn onderbuik (oprekken van baarmoeder) schijnt er allemaal bij te horen.......
Ben jij snel zwanger geworden na het stoppen van de pil?

Ik hoor graag weer van je! Misschien hebben we nog veel steun aan elkaar in bijv herkenning van verhalen!
Groetjes Anna

Ha Anna,

Nu ik zelf mijn stukje nalees, kan ik me voorstellen dat je het 3x moest lezen ....... sorry.

Als je onregelmatig bent, dan is het moeilijk om te bepalen hoever je zwanger bent. Maar als je uitgaat van een cyclus van 35 dagen en je NOD was op 24 mei, dan zou je op 24 mei dus 4 weken zwanger zijn. Inmiddels zijn we bijna een week verder ..... dus dan ben je nu 5 weken zwanger.

Maar met een onregelmatige cyclus weet je dus niet goed wanneer je eisprong geweest zou zijn. Met een termijnecho kunnen ze heel goed bepalen hoe ver je op dat moment bent. Maar in ieder geval ben je dus nu dus 5 weken zwanger en misschien nog wel iets langer.

Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe!!

Groeten, mam van Laura (bijna 3 jaar) en Ruben (8 weken)

hoi anna,

ik ben erg moe, met vlagen msselijk en soms steken bij uitrekken of sommige bewegingen maken, maa dat schijnt je groeiende baarmoeder te zijn,

wij hebben er bijna een jaartje over gedaan na het stoppen met de pil,
en ben echt niet van de roze wolk af te slaan.. haha

en hoelang heb jij erover gedaan?

liefs iris,

Hoi mam van laura,

Jouw rekensommetje is de makkelijkste tot nu toe, waarom staat het niet overal zo omschreven? Ik ben nu 5 weken zwanger en voel me goed, gelukkig!

Liefs Lientje

Hoi Iris,
Wij zijn in aug 2006 gestop met de pil. Ik was toen in december oor de eerste keer zwanger.
Na de miskraam duurde het weer 1,5 maand voordat ik ongesteld werd (da's lang hoor,als je zit te wachten) en nu (mei) dus weer zwanger. Al met al valt het me mee! Het lijkt soms lang,maar over het algemeen doe je er wel een jaar over. Dat is het gemiddelde.
Ik ben nu 30 dus moet in zoverre "opschieten" hahahaa

Nog even een forum vraagje: kan ik mijn profiel zo instellen dat ik in mijn privemail een berichtje binnen krijg wanneer er op mijn bericht gereageerd is? Weet jij dat toevallig?

Liefs Anna

Terug
Bovenaan