hoever zijn jullie met je kamertje?

Hoi kamertje klaar en naam en tweede naam hebben we al. Alleen het geboortekaartje moet nog, daar zullen we wel even mee bezig zijn.

Sommige mensen vinden het raar dat wij het kamertje al klaar hebben, maar we zijn nu ongeveer 6 weken klaar en de verflucht is er nog steeds niet uit. Dus wij zijn blij dat we optijd zijn begonnen.

Succes allemaal
yvonne

Kamertje eindelijk besteld, wordt in week 3 geleverd, moet alleen de boekenkast leegruimen en aan 1 wand behangetje eraf, er hoeft gelukkig niks geverfd te worden. Moet nog wel gordijnen uitzoeken.

Naam zijn wij vrees in voorlopig nog niet uit.

En de kaartjes heb ik wel al een beetje naar gekeken maar ben daar ook nog niet uit.

Liefs

ons kamertje is al 8 weken klaar, naam is ook bekend. geboorte kaartjes alvast vast gezet dus alleen gewicht en datum door bellen.
ook bij ons hing de verf lucht nog best lang

Het kamertje is zo goed als af.. moet alleen nog een bedje komen en wat plankjes aan de muur. Mijn moeder is bezig met de gordijntjes te naaien dus dat is ook in de maak nu,
Verder hebben we vandaag de prenatal zo goed als leeggekocht :) dus we hebben al aardig wat spulletjes nu !! Verder in december hebben we weinig tijd ivm vakantie dus dat is wel fijn dat we nu het eea hebben ;)
De naam waren we eigenlijk al heel snel uit. Het is een jongen dus dat komt goed..
mocht het uiteindelijk toch een meisje zijn.. dan moeten we heel erg gaan nadenken nog haha daar worden we het maar niet over eens ;)
kaartjes is nog wel iets wat we moeten doen !!

De kamer is bijna klaar, nog een paar dingen eruit halen, schoonmaken en dan weer inrichten verder blijft t zoals t was bij mijn zoontje.

De namen hebben wij ookal en de geboortekaartjes zijn besteld, proefdrukken zijn binnen en de enveloppen kunnen geschreven worden.

Misschien zijn we wat vlot maar de vorige keer kwam ik met 31 weken in het ziekenhuis dus ik laat niks meer aan het toeval over aangezien ik morgen 27 weken zwanger ben.

xx

Wow, haha, dacht dat wij snel zijn.
Babykamer is vorige week al geleverd, gisteren behang gekocht en laminaat. Vandaag behangen en volgende week laminaat leggen. Dan is het kamertje af, als het goed is :)

Liefs, Samantha

Terug
Bovenaan