hoever zijn jullie met je kamertje?

Wij hebben het babykamertje nog van mijn dochter. Aangezien we bij haar ook niet wisten dat ze een meisje zou zijn is het kamertje neutraal. Nu slaapt er nog een oppaskindje in het campingbedje maar na de kerst dan gaan we goed schoonmaken en kan ik beginnen met de kasten inruimen!

De naam zijn we redelijk uit. Voor een jongen Jurgen en voor een meid Luana. Wat vinden jullie hiervan? De meisjesnaam is nog niet zeker, we twijfelen nog.

Geboortekaartjes zijn we nu mee bezig. Net vanmiddag het kaartje uitgezocht, nu de tekst nog en een gedichtje. Heb de adressenlijst al bijna klaar. Was toch bezig voor de kerstkaarten haha.

Verder hebben we alles al. Ik ga de komende weken de kleertje nakijken, wassen en aanvullen met nieuwe kleertjes. De nestdrang begint langzaamaan op gang te komen, mijn man is daar erg blij mee haha!

Liefs ciomama

Het kamertje is binnen, maar dat is het dan ook wel :S We zitten nu nog midden in een badkamer verbouwing. Als alles goed gaat is deze eind van de week eindelijk klaar! (we gaan nu al de 6e week in :( ) Daarna even de feestdagen en dan komt de babykamer. We hebben met onze verhuizing wel al alles geverfd en de vloer ligt er en de plinten. We gaan het alleen nog aanpassen aan de baby, dus een kleurtje, ander behangetje en gordijntjes etc. We hebben de kleur gevonden en het behang waarschijnlijk ook!

Geboortjekaartje hebben we, alleen nog niet de tekst. Naam hebben we ook.

Moet eerlijk zeggen dat ik afgelopen week pas de 1ste kleertjes heb gekocht,het is ons 3de kindje dus verder hebben we eigenlijk alles al.
wiegje ga ik pas in januari gereed zetten.zoals ook de kleetjes wassen,binnenkort ook maar eens achter geboortekaartjes aan.....tja je word makkelijker als je al meer kids hebt,denk maar:komt allemaal wel.haha
liefs jootje

nou joottje je hebt gelijk hoor je word ook makkelijker. weet toen bij mijn zoon die kwam uit het ledikant met 3 jaar en was toen zon 20 weken zwanger van mijn dochter, toen had ik gelijk alles klaar. maar dat vond ik heel vroeg, je hebt daar na niks meer om af temaken. kijk bij mij is het nu geverfd. heb van de week het bedje enz in was gezet. matrasje op de hoogste stand gezet. en een hele mooie muursticker op de muur geplakt van ik ga slapen ik ben moe. verder komt het allemaal wel. stukje bij stukje. hoewel ik het liefst alles klaar zou willen hebben maar heb het druk genoeg nog met 3 gasten.

Wij hebben gister de kamer geleverd gekregen en meteen de boel in elkaar geschroefd. Vervolgens heb ik 's middags heeeeeeerlijk alle zakken uitgepakt en de kleertjes opgevouwen etc. nu kan ik eens gaan inventariseren wat we nog nodig hebben. Zo ver ik gisteren kon beoordelen zijn we al een heel end in ieder geval :D
Over 2 weken wordt de kinderwagen geleverd en dan hebben we in ieder geval al onze bestelde spullen binnen.

Namen zijn we eindelijk over uit. We dachten ze al te weten, maar begonnen toch weer te twijfelen. Ook al weten we dat het een meisje wordt, we hebben toch ook maar een jongesnaam achter de hand.
Geboortekaartjes zijn we nog niet echt mee bezig geweest, dat doen we in januari wel!

Terug
Bovenaan