Hoezo BV en geen menstruatie...

dat is wel balen dan...

Bij de 1ste 7 maanden niet ongesteld geweest en bij de 2de 10 maanden niet!

Geluksvogel dus!

Nu bij de derde is het nog maar afwachten, nu 38wkn 2dgn zwanger!

Groetjes,

Zoooo weer wat uurtjes in het ziekenhuis doorgebracht... en er is niks aan de hand dus ik ben waarschijnlijk gewoon nu al aan het menstrueren.... Wie weet blijft het bij deze ene keer, de gynaecoloog vond het wel erg ongebruikelijk bij volledige borstvoeding....

Enige vervelende is wel dat er nu een 2e myoom is ontdekt aan de achterkant van mn baarmoeder... komende maandag nacontrole van de keizersnede en dan ga ik maar eens pushen voor die operatie want ik ben er klaar mee...

@Floor... Ik had hier zaterdag en zondag bijna een overproductie aan melk en nu is het inderdaad rustiger... geen idee of het ermee te maken heeft...

Hoi! Bij de eerste duurde het vijf maanden en bij de tweede en derde duurde het negen maanden voordat ik ongesteld werd. Het lijkt inderdaad of je kind er iets van meekrijgt of de bv tijdelijk even anders smaakt. Dat gaat gelukkig snel weer over. Hopelijk voor jou blijft het inderdaad bij deze keer.

Groetjes!

ja en bij mij zei de gyneacoloog ook dat het al de menstruatie weer kon zijn dus tja dan is het dat.

Ik heb normaal inderdaad ook een ruime overproductie, hij krijgt 1 borst nauwelijks leeg, maar nu drinkt hij beide borsten en soms heb ik het idee dat hij gewoon nog honger heeft. Lukt me ook gewoon niet om te kolven nu,

@babs, balen dat die myoom er ook zit, zou als ik jou was ook die operatie aankaarten, dit lijkt me echt geen doen.

Terug
Bovenaan