Hoezo donderkoppie hahahaha!!!

A

Anoniem

Guest

Nou het onderwerp zegt het al

Als ik er weer aan denk moet ik eigenlijk ook wel weer lachen
Maar ben wel erg geschrokken

Ik ben even de was aant opvouwen en in de kast leggen
Tot ik een hele harde knal hoor

Dus zo snel ik kan de kamer in
En het is me hier nu een rotzooi

Heeft Tessa de dvd kast van papa even leeg gemaakt de onderste 3 planken
Dat zijn dan gemiddeld 70 dvd's
ook heeft ze mijn la uit de dressior getrokken
Gelukkig niet op der hoofd gekregen
Maar wat is het toch een donder kopppie!
Nou ik ga gauw de dvd's in de kast doen en de la weer maken

Groetjes manuela
Mama van Tessa 01-03-2008

hee meis

haha wat een lekker kind is het ook:p:p

ze houd je gewoon bezig en dacht mama verveeld zich vast laat ik der even lekker helpen whaha leuk he zo,n dvd rek in de woonkamer
wat zal papa blij zijn

liefs xx

hhahaha heerlijk. jij kan dus ook je kindje geen seconde meer alleen laten.

nathalia gisteren; ik had haar in haar kamertje gezet. kon ze lekker spelen. op een gegeven moment dacht ik, ze is wel heel stil.

ik kijken, heeft ze heel haar commode leeggehaald! alle handdoeken, dekbedovertrekken, washandjes enz uit de kast gehaald en alle luiers ( en dat waren er behoorlijk veel, want had ze toevallig net bij gevuld) op de grond gegooid.

pestapies zijn het. we hebben gister middag gelijk bij de prenatal sloten gekocht, zodat ze niet meer in de kasten/lades kan zitten.

misschien ook een handige tip voor jou :D

liefs, do

Hoi meid,

Nou ik herken het maar al te goed.
Ook ik moet ogen voor en acter in me hoofd hebben.
Yordi is ook zo ongelofelijke deugniet. Vooral de la's in me dressoir zijn erg in trek, omdat hij weet dat hij er niet bij mag komen.( staat al me glaswerk enzo in)
Vaak begint hij al te giegelen, als hij er naar toe gaat. dan vraag ik: Wat ga je doen boef?? en dan lacht hij nog harder, gaat er dan op af, kijkt een keer achterom, van zie je mij wel?? En zelf nee schudden en dan toch doen hé.
Kan nog veel meer voorbeelden er van opnoemen. Vaak moet ik er zelf ook om lachen, maar soms......

Succes met je kleine dondersteen ahahahha.

Liefs marielle

Oh zp herkenbaar Zifjon is ook zo een dondersteen, Wij hebben nu overa; sloten opgedaan omdat ik gewoon geen rust had en hij anders alleen maar in de box moest spelen. Nu hij bezig is met los lopen wordtd it nog erger maar ook gevaarlijker. Gister is hij bij visite echt super hard met zijn koppie op de punt van d etafel geknalt. ik heb hem nog nooit zo hard verscheurend horen huilen. Leuk die fase maar ook gevaarlijk heb ik gemerkt.

gr van Mariska en Zifjon met een dikke buil op zijn hoofd.

Aaah, zo herkenbaar.
Ik wordt er soms helemaal gek van. Hij weet ook heel erg goed waar hij niet aan mag komen en dan echt extra dat gaan doen hè.
Ik ben niet zo van de sloten etc (alleen op het kastje met schoonmaakspullen wel). Hij moet toch maar leren dat hij van de spullen af moet blijven. Bij opa's en oma's zitten ook geen sloten op de kastjes, dus ja, daar mag het ook niet.
Jaja, is wat met deze leeftijd...wacht maar tot ze 2 zijn, zeggen ze dan. Dat is nog veel erger. Nou ik hou mijn hart vast. En als ze dadelijk een stuk ouder zijn, dan vraag jeje af waarom je je zo druk hebt gemaakt (nou ik ben benieuwd of het zo is) ;)

Hoi

Heb jij nog ergens lades inzitten dan??? haha
Ja erg he, de mijne trekt ook alles open en alles eruit! Gek word ik daar soms van!
Succes,hihi

Gr MJ

hoi hoi

@MJ
nou ja normaal dan doet ze de deurtjes en lades wel open maar er niet uit
dan doet ze ze open en weer netjes dicht

maar ja als mams de kamer uit is ooooo dan is niets meer veilig hoor
zelf de hond ligt niet veilig meer op de grond
dan gaat ze naar de hond toe en dan is het aai ondie(hondje) aai ondie
maar ja omdat ze dan is de loopauto zit gaan de wieltjes al tegen de hond aan
die rent dus weg (groot gelijk)
dus dan wordt ze me een partij boos hahah