A
Anoniem
Guest
Haha, wat een lekker stel deugnieten! Doet me denken aan toen Isis (mijn oudste) net kon zitten en tijgeren. Ik was in de keuken bezig en het viel me ineens op dat het al een tijdje érg stil was. Dus ik om het hoekje kijken, en ja hoor... mevrouw had een doos tissues te pakken gekregen, álle tissues eruit getrokken en ze allemaal in hele kleine stukjes gescheurd. Daar zat ze, midden in een enorme berg witte snippers... Het leek wel alsof het gesneeuwd had! Ik heb echt enorm moeten lachen (en er jammer genoeg niet aan gedacht om een foto-camera te pakken!).
Nika kan nog niet los zitten en tijgeren, dus dat valt nog wel mee. Maar ik hou m'n hart vast als die dadelijk ook vooruit kan... Dan heb ik een eigenwijze dreumes van 2,5 én een baby van bijna een jaar die ik in de gaten moet houden! Oftewel; geen moment rust meer voor mama, haha!
Groetjes,
Myrna mv Isis (2 jaar 4 mnd) en Nika (ruim 8,5 maand)
Nika kan nog niet los zitten en tijgeren, dus dat valt nog wel mee. Maar ik hou m'n hart vast als die dadelijk ook vooruit kan... Dan heb ik een eigenwijze dreumes van 2,5 én een baby van bijna een jaar die ik in de gaten moet houden! Oftewel; geen moment rust meer voor mama, haha!
Groetjes,
Myrna mv Isis (2 jaar 4 mnd) en Nika (ruim 8,5 maand)