Hoezo het gaat nu hard???

Hey meiden,

Nog een paar daagjes en dan wordt onze kleine man 2 jaar!!! Van de week een grote autostoel gekocht (Romer Kid), vandaag even proefdraaien op de psz, 2 weken geleden nieuwe schoenen maat 26...zucht...wat gaat dat snel...

(Ook al heeft hij achter het behang plak dagen, is hij soms zo boos dat hij slaat, moet ik hem wel 100x vertellen dat hij de hondjes met rust moet laten enz...)

Maar oooowww wat ben ik blij met onze uk!!! Hij is en blijft ons grote wonder!!!

We zien wel wat de toekomst ons brengt, maar op dit moment besef ik dit ik een enorme bofkont ben met dit kleine mannetje. Al hoop ik dat hij zich ooit grote broer mag noemen...

Liefs Lientje

Ja, gaat hard he, ongeloofelijk!
Hier is jongste alweer 2 geworden, zondag wel nog een extra feestje omdat veel mensen niet konden komen door de enorme berg sneeuw die de dag ervoor gevallen was!!
Maat 26 in schoenen?? Volgens mij heeft mijn jongste echt kleine voeten, hij is nu net naar mt 22, terwijl hij met kleding ed gewoon op 92 zit!!
Hoor van kennissen ook al 24-25 enzo!
Ja het zijn echte wondertjes, dat bedenk ik me ook vaak, hoewel ik ook vaak behang zou willen x3 haha.
Nou alvast heel veel plezier met de voorbereidingen voor jullie feestje en hopelijk is jullie snel een 2e wondertje gegunt!!
Groetjes MJ

Ja, ze zouden zo klein moeten blijven he??
Ik wens je voor dit jaar toe dat je kleine man grote broer gaat worden!!!
(@MJ: Hier trouwens ook een ukkie, maat 21 van schoenen)

Lenthe is ook bijna 2 en heeft ook 'nog maar' schoenmaat 22.En kledingmaat 80...
Hier nog lang geen nieuwe autostoel,had hier eerst de Maxi Cosi, voor de eerste 9 maanden (hier zitten ze er zo 14 maanden in) en daarna een juniorenstoeltje, (ik heb de Maxi Cosi Priory) en die is voor tot en met 3,5 jaar...Dus hier voorlopig geen nieuw autostoeltje...
En inderdaad...ik ben bijna 2, dus zeg standaard nee!!!!Maar toch heerlijk hoor, deze leeftijd!
Gr.Roos.

Oh ja, hier is het ook standaard ' Nee' of: 'Leah doet!', wat worden ze wijs als ze elke dag woorden en kreten bijleren ('Dombo!' zegt Leah het liefst tegen iemand die uit haar buurt moet blijven, ahum). Wij hebben ook nog lang geen andere autostoel, gewoon een type 1 autostoel, waar ze t/m 18 kilo in kunnen (en ze weegt nog maar 10 kilo... dus ff te gaan).
Maar ik vind het inderdaad heel hard gaan nu, Lientje!!

Hier ook een grote kleine uk die me doren van het hoofd kletst.
Schoenmaat 24 en nog gewoon in demaxi cosie stoel de andere stoel is vanaf 3,5 of vanaf 18 kg toch?

Als Nick in de stoel van zijn zus zit die 6 is zit hij helemaal niet lekker.

HIj is inderdaad wel erg snel groot zeker wat betrefd zijn praten .

Groetjes

nicky wordt 3 maart 2 .Het gaat idd erg hard.Grote zus mag ze zich al noemen.Ze wil graag voor haar broertje zorgen.Maatje 26 van schoenen...ppfff nicky heeft ook nog maar maatje 22 ,en kleding maat 92.groetjes,karin

Wauw, maat 26 is het eerste wat ik dacht. Mijn dochter van 4 heeft maat 27 en Renske maat 21 (maar ik denk dat ze snel aan nieuwe schoenen toe is).
En met twee is het idd weer een hele stap verder. Als ze eenmaal aan de psz beginnen zijn ze zo 4, echt dat gaat zo snel.

Terug
Bovenaan