Hoezo het gaat nu hard???

Maat 26, pffffffffffff. Bente heeft net 21 hahaha. Kleding heeft ze maat 80/ 86 oftewel een klein ukje.
Bente wordt in maart 2 en wordt nu ook een wijs meisje. Ze weet nu heel goed duidelijk te maken wat ze wel en niet wel. En vanmiddag had ik haar aan de telefoon (kids logeren bij opa en oma, aangezien wij morgenvroeg naar Berlijn vliegen) toen zei ze: ikke is bij oma, mama is thuis, papa is niet thuis? Ik was helemaal verbaasd omdat het zo ontzettend duidelijk was en ze zei het allemaal in 1 zin!
Thuis praat ze Nederlands en op Kindergarten praat ze Duits, ik vind het heel knap dat ze heel goed het onderscheid weet, en dat dus ook toepast!

Groetjes Danielle

Ja, de ontwikkeling gaat ook zo snel. Begrijpen, zeggen, nadoen. En inderdaad ondanks de 2=nee, een hele leuke leeftijd/fase waar ze nu in zitten!!
Ik vind het echt helemaal leuk.
Maat 26...eindelijk iemand die Minoux met schoenmaat heeft overtroffen hahah. Ze heeft 25 en wordt over een maandje 2.
Groetjes, Bianca

Ja het gaat echt super hard!! Sta er ook elke dag weer van te kijken wat een groot meisje Indy al is.... echt al zo'n mini-kleutertje! Heerlijk, dat we er nog maar lang van mogen genieten!!!

Ook hier gaat het zo hard.
Daniel begint nu allerlei woordjes na te zeggen haha, vaak zo schattig.
En maat 26.. Daniel heeft schoenmaat 25 geloof ik... het is in ieder geval maat 7 van een all star schoentjes, Daniel heeft hele brede voeten en past een ander gewoon schoentje vaak helemaal niet... gelukkig is all star lekker breed haha

Haha, met een man die stucadoor is komt er geen behang in huis, maar soms zou ik spontaan willen behangen, maar jah het wel ook heel vaak een hele lieve schat.

Liefs Marina

Hey meiden,

Tja, grote of kleine schoenmaat, we zullen het er toch echt mee moeten doen, haha! Meneertje heeft ook brede voeten, wij gaan vaak naar een duurdere schoenenwinkel en laten het dan opmeten. Ze hebben verschillende maten en modellen.

Het klopt dat deze autostoel is bedoeld voor 3,5 jaar of 18 kg, maar...ons meneer is groot! Veiligheid staat voorop en meneertje kwam toch echt met z'n koppie boven de rand uit en da's niet safe!!!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan