Hoezo liever bij Papa....???

A

Anoniem

Guest
Huh? Mijn kleine hummel heeft op 't moment een sterke aantrekkingskracht tot papa. Samen hebben ze veel lol en als pa de kamer binnenkomt dan wordt ie helemaal wild (enthousiast)

Mama wordt zo aan de kant gebonjourd!!

Vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk voor mezelf...........
(het is ook wel es andersom geweest hoor)

Grrrr, Heather is op dit moment echt papa's meisje. Behalve als ze in een jengelige bui is, dan is het opeens 'mamamamamamamamaaaaaaa'.

Ach, aan de andere kant vinnik het ook wel leuk om te zien hoe haar gezichtje oplicht als een kerstboom als papa er aan komt.

KT

Jaa schattig is dat he! Hier ook zo'n papa fan!! Hahaha!
Maar inderdaad, als ze gaat huilen (bijvoorbeeld snachts als ze "gedroomd" heeft ofzo) is het: mamamamaaaaaaaaaaaaaaaaamammamaaaaa
Typisch he?! Hier is het echt: papa is leuk om gek mee te doen en mama als ze verdriet heeft of lekker rustig wil liggen of zitten!

hier precies andersom,mama mama mama!papa is wel leuk voor even maar daarna echt snel weer naar mama,soms......maar ja duurt maar even hoop ik

groetjes nienke

Op het moment is ze hier ook een mama's kindje
Ze kruipt bekant in me sinds ze ziek is geweest

Groetjes Debby

Wat een schatjes zijn het toch!

Huh...zeggen die van jullie al mama???? Vilmar produceert alleen nog maar wat onsamenhangende geluiden! Vanaf hoe oud begonnen ze wat te zeggen bij jullie? (Vilmar is nu 8,5 mnd)

Ik moet trouwens zeggen, vanmorgen tijdens zwemmen kreeg ik weer allemaal lekkere kusjes! hihi

Hihihi, die van mij geeft dus nog geen kusjes!

KT

Ze is van 15-11 en met ongeveer 8 maanden begon ze mama te zeggen.

Hier nog een papa fan.
S`nachts mag mama eruit en vanaf s`morgens is mama constant in de weer maar als hij papa ziet dan krijgt hij de grootste lach
Ik heb al gezegt dat dan ook papa er s`nachts maar uit moet.
Teun zegt vanaf gisteren mama ooohhhh zo lief en zo trots als een pauw als ik ben maar vandaag is het papa (volgens mij heeft papa gisteren stiekem geoefend toen ik niet thuis was) maar kusjes geven kan Teun niet,zo zie je maar dat ze allemaal verschillend zijn hè.'Teun is ook 8,5 maand. (18-12)

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan