Hoge bloeddruk

Persoonlijk zou ik zo los mogelijk proberen te komen van je schoonvader - wat een verschrikking zeg. Klinkt echt als een heel vervelende man. Jammer dat je man geen grenzen stelt, ik zou jezelf echt beschermen voor zo iemand in je leven en dat van je kind. Klinkt als een fantastisch idee om richting je eigen ouders te verhuizen, maar het klinkt ook alsof je man deel van het probleem is .. qua grenzen naar zijn eigen familie of qua idee wat voor jou en jullie fijn, rustgevend en gezond is. :( Succes..

Persoonlijk zou ik zo los mogelijk proberen te komen van je schoonvader - wat een verschrikking zeg. Klinkt echt als een heel vervelende man. Jammer dat je man geen grenzen stelt, ik zou jezelf echt beschermen voor zo iemand in je leven en dat van je kind. Klinkt als een fantastisch idee om richting je eigen ouders te verhuizen, maar het klinkt ook alsof je man deel van het probleem is .. qua grenzen naar zijn eigen familie of qua idee wat voor jou en jullie fijn, rustgevend en gezond is. :( Succes..
Bedankt voor je reactie. Ik zou heel graag dichter bij mijn familie willen wonen. Ik ben een thuis moeder (hebben we samen voor gekozen omdat mijn man een goed inkomen heeft) en veel overdag alleen ben, ik ken weinig mensen waar wij wonen. En kan moeilijk oppas vinden. Zo denk ik bv aan wat als ik ziek ben? In mijn familie helpen we elkaar, hoewel mijn schoonouders ook zeggen voor ons klaar te staan. Waar ik voornamelijk mee zit is wat als ik ziek wordt? Mijn zoontje moet wel naar school. Daarnaast vind ik het ook fijn om tussendoor op de koffie te gaan bij mijn familie of dat ze vaker dan bij mij komen dat gebeurt nu dus niet.

Mijn werkt al meer dan 15 jaar bij dit bedrijf, hij verdient goed en heeft het naar zijn zin daarom wil hij niet weg. Zijn vader heeft er ook gewerkt en veel dingen zijn daar goed. Wat je bij andere bedrijven wel mist en dat is wel gewoon zo en daarom begrijp ik mijn man wel.

Hii, wat een vervelende situatie. Mijn schoonouders zijn ook vermoeiend, ik zou zeggen: geen advies aannemen van iemand waaraan je überhaupt geen advies zou vragen. Lekker laten praten :)

Ik heb ook een hoge bloeddruk sinds het begin van mijn zwangerschap. Nu 18 weken, ik moest hierdoor helaas overgenomen worden door de gynaecoloog ipv de vk. Ik heb nu bloeddrukverlagende medicatie en bloedverdunners. Sinds deze week moet ik dagelijks mijn bloeddruk meten zodat het ziekenhuis deze kan monitoren. Het is ff rot, maar het hoort er voor mij helaas bij.

Ik denk dat zolang je vk geen alarm slaat rondom je bloeddruk en jij geen klachten ervaart, je je misschien geen zorgen hoeft te maken. In elk geval: blijf het bespreken met je vk, heb je wel zorgen dan zij dit het beste met je oppakken. Veel sterkte, hopelijk valt het bij jou meer mee dan bij mij♡

Terug
Bovenaan