Ik heb ook van dit medicijn dat ik er erg moe van word en wat duizelig. Ik zie ook wel een beetje op tegen een eventuele zwangerschap. Ik moet er ook niet aan denken hetzelfde mee te maken als met Marissa. We hebben toen een vrij heftige periode gehad. Moest stoppen met werken en toen van de een op de andere dag het ziekenhuis in en een spoedkeizersnede. Ik ging door de zwangerschapsvergiftiging heel snel achteruit, mijn nieren en lever begonnen het al te begeven. Daarna moest Marissa nog 1 week in de couveuse aan al die slangetjes. Dat was een hele emotionele tijd. Ik mocht al naar huis, en zij moest nog blijven. Toen ze eenmaal thuis was heeft ze de 1e 3 maanden ook erg veel gehuild. Couveusekindjes blijken heel prikkelbaar te zijn. Maar ik zou ook zooo graag een "normale" zwangerschap willen hebben en alles nog eens "goed" over willen doen.
Maar ik ben inmiddels wel zover: als het ten koste gaat van mijn gezondheid dan leg ik me er bij neer dat het bij 1 kindje blijft. Marissa heeft er ook niks aan als ik straks in het ziekenhuis lig of als het met mij mis gaat. Dat heb ik er dan ook weer niet voor over.
Maar goed, blijf voorlopig maar even dit medicijn innemen en houd jullie op de hoogte. Bedankt voor de reacties.
Maar ik ben inmiddels wel zover: als het ten koste gaat van mijn gezondheid dan leg ik me er bij neer dat het bij 1 kindje blijft. Marissa heeft er ook niks aan als ik straks in het ziekenhuis lig of als het met mij mis gaat. Dat heb ik er dan ook weer niet voor over.
Maar goed, blijf voorlopig maar even dit medicijn innemen en houd jullie op de hoogte. Bedankt voor de reacties.