Hoge bloeddruk

Ben nu precies 33 weken zwanger en sinds vorige week gestart met bloeddrukverlagers.
mijn bloeddruk was 150/100 nu is hij gelukkig gezakt, maar blijft spannend.
Zo worden het nog 7 lange weken mag niets doen, zijn er nog meer mensen met een te hoge bloeddruk en wat is jou verteld?
 
Hallo,

Hier het zelfde,ik ben nu 26weken zwanger en zit sinds vorige week aan de bloeddruk verlagers,me bloeddruk was 140/100,ik moet vrijdag voor controle dus ik hoop dat het gezakt is....

Mij is ook verteld dat ik rustig aan moet doen,en me eraan toe moet geven dat het gewoon niet anders is..het is thuis bijna niks tot niks doen of opgenomen worden in het ziekenhuis....dus het worden hier ook nog 14lange weken van niets doen,voor zover dat gaat met een dochter van 4jaar thuis,als ze naar school is pak ik me rust zodat ik als ze uit school kom er voor haar ben.. en gelukkig een hele lieve vriend die me alles uit handen neemt en me het liefst vast stapped
aan de bank haha..

Liefs

L

 
Zullen we een beetje mixen? Ik heb een lage bloeddruk (laatste keer 60/100) en hier vaak duizelingen en hoofdpijn van, heel irritant.

Veel succes hoor en sterkte de komende weken! Ik hoop dat het rustig aan doen een beetje lukt.

Liefs
 
niet lullig voor jou hoor Mriek, maar ik zou veel liever een lage hebben dan een hog want een lage bloeddruk kan hooguit vervelend zijn en een hoge heel gevaarlijk.

En mama van noa, jij hebt al vroeg hoge bloeddruk , heb jij ookmethyldopa? Dat helpt bij mij tot nu toe goed, moet as donderdag weer terug. weer spannend
Groetjes
 
Bij me dochter had ik er pas rond de 35wkn last van en nu loop ik er al vanaf 20wkn mee en nu sinds een week aan de medicijnen

Ja ik heb ook methyldopa,word er alleen zo moe van..heb jij dat ook?
Spanend idd weer je controle donderdag
ik moet vrijdag weer spannend!!
 
Oke mriek bedoelde het ook niet verkeerd hoor, maar omdat je zei een beetje mixen. dankje

mama noa inderdaad vooral de eerste dagen was ik net een zombie, zo moeeeeee. Nu gaat het al iets beter alleen wel heel snel hartkloppingen. en een beetje duizilig. Ik had ookal in week 15 tot 20 een hoge bloeddruk is daarna vanzelf weer naar beneden gegaan. hoop dat ze er ons niet al te lang mee laten lopen.pfffff
maarja als het maar met de baby goed gaat
 
Ik ben nu echt een week al zoooo moe en idd ook duizelig..maar idd als het met de baby maar goed gaat dat is het belangerijkste en dat is hier het geval,ik hoop bij jou ook??
En verder heb ik nergens last van dus mag ik eigelijk niet klagen....

Liefs
 
Terug
Bovenaan